וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבלין בטקס חיילים מצטיינים: "גם אם קשה להסכים על דרך, לא איבדנו את המצפן"

עודכן לאחרונה: 15.4.2021 / 11:58

הנשיא אירח במשכנו 120 חיילים ואנשי קבע שנבחרו לקבלת אות ההצטיינות לרגל יום העצמאות ה-73, ובפעם האחרונה בכהונתו. לפני כן, את חלקו האמנותי של הטקס הנחתה רותם אבוהב, בהשתתפות הזמרים אליעד ואביהו מדינה. ריבלין בירך: "תודה על שנתתם לנו, היום, 120 סיבות לשמוח"

בווידאו: טקס החיילים המצטיינים בבית הנשיא/צילום: לע"מ

נשיא המדינה ראובן ריבלין מארח הבוקר (חמישי) במשכנו בירושלים את טקס החיילים המצטיינים, בפעם האחרונה בשבע שנות כהונתו. 120 חיילים ואנשי קבע בצה"ל יזכו באות ההצטיינות באירוע חגיגי תחת הכותרת "כל ישראל מירושלים".

בשל הנחיות הקורונה, החלק האמנותי הוקלט מראש בעוד טקס החיילים המצטיינים הועבר בשידור חי. את החלק הראשון הנחתה רותם אבוהב ובו השתתפו הזמרים אליעד נחום, אסתר ראדה וכן הצדעה מיוחדת ליוצר אביהו מדינה.

חלקו השני של המשדר הועבר בשידור חי מגינת בית הנשיא, ובמהלכו התקיים טקס חלוקת תעודות ההצטיינות ל-120 החיילות והחיילים המצטיינים. במסגרת הטקס נשאו דברים הנשיא ריבלין, הרמטכ"ל אביב כוכבי ונציג החיילים המצטיינים.

טקס חיילים מצטיניים בבית הנשיא 15 באפריל 2021. יגאל סלבין, אתר רשמי
הנשיא ריבלין מברך חיילים מצטיינים, הבוקר/אתר רשמי, יגאל סלבין

ריבלין בירך את החיילים המצטיינים. "יקיריי, אני חייב לומר שאני מתרגש לעמוד מולכם כאן היום, בפעם האחרונה כנשיא. ביום העצמאות הזה אתם ואתן נותנים לנו 120 סיבות להתגאות, 120 סיבות להאמין, 120 מצטיינות ומצטיינים, מופלאות ומופלאים, השפיץ של השפיץ, הטופ שבטופ. אני מתבונן בכם, בעיניים הבורקות, בנשימות המתרגשות, בטללי הנעורים העבריים שנוטפים מכם, ואני יודע שגם אם נדמה שאנחנו, כעם, מתקשים להסכים על דרך, לא איבדנו את הכיוון, לא איבדנו את המצפן", אמר.

הנשיא אף הודה לחיילים על תרומתם למען ביטחון ישראל. ריבלין סיכם כי "בשם העם בישראל, על כל גווניו, אני מבקש להודות לכם, מקרב לב, על ההקרבה, על המקצועיות, על הדוגמה והמופת שאתם משמשים לכולנו. באופן אישי ביותר, אני מבקש לומר תודה. תודה על הביטחון שאתם מספקים לנו, תודה על הגאווה שאתם מסבים לנו, על האמונה שאנחנו חזקים, שאנחנו יכולים לכל אתגר. תודה על שנתתם לנו, היום, 120 סיבות לשמוח. אין לכם מושג כמה שאנו זקוקים לכך. כמה אני הייתי זקוק לכך".

טקס חיילים מצטיניים בבית הנשיא 15 באפריל 2021. יגאל סלבין, אתר רשמי
120 מצטיינים ומצטיינות. בית הנשיא, הבוקר/אתר רשמי, יגאל סלבין
אירועי יום העצמאות תשפ"א. ללא, עיבוד תמונה
אירועי יום העצמאות/עיבוד תמונה, ללא

הרמטכ"ל כוכבי סיפר כי "המפגש הנוצר בין חיילים במסגרת השירות בצה"ל מחזק גם את הממלכתיות הישראלית המהווה נכס אסטרטגי למדינה. בזכותה התלכדנו, בזכותה בנינו בית לאומי ובזכותה אנחנו כאן. אבל סכנה חדשה מאיימת על הנכס הזה. המהפכה הדיגיטלית שהביאה לעולם ברכה רבה נושאת עמה גם השלכות לא מתוכננות. מדובר אמנם התופעה עולמית, אבל לא מדובר בגזרת גורל - אנחנו בצה"ל חייבים להיות שונים. צה"ל ששומר על ביטחון ישראל, ימשיך לשמור גם על נכס הביטחון הלאומי שנולד במהפכה הציונית-ממלכתית".

לכתבות המיוחדות שלנו ליום העצמאות ה-73

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully