וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר על הרכבת הממשלה: זה ייגמר בממשלת ימין מלא מלא בפחות מ-27 ימים

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 17:45

חבר הכנסת החדש הביע תמיכה בהחלטת הנשיא להטיל את המנדט על נתניהו. במשדר וואלה! ו-103FM אמר בן גביר כי "אנחנו חושבים שהצלנו את נתניהו, סימנו קו מאוד ברור". עוד הוסיף כי "עשו עוול לרב כהנא שעשה רבות למען ישראל"

בווידאו: בן גביר על הרכבת הממשלה: זה ייגמר בממשלת ימין מלא מלא בפחות מ-27 ימים/מערכת וואלה NEWS!

חבר הכנסת החדש ויו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר אמר היום (שלישי) בריאיון לבן כספית וטל שלו במשדר מיוחד של וואלה! ו-103FM כי הרכבת הממשלה תגמר "בפחות מ-27 ימים, בממשלת ימין מלא מלא". זאת, בעקבות הכרזתו של נשיא המדינה ראובן ריבלין כי הטיל את המנדט להרכבת הממשלה על ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"אנחנו מבינים את תחושת השליחות והאחריות, ואנחנו חושבים שהצלנו את נתניהו במה שעשינו בשבועות האחרונים, סימנו קו מאוד מאוד ברור, בלי אנשים שתומכים בפגיעה בחיילי צה"ל, ובלי אנשים שתומכים בחמאס", בן גביר הצהיר. "אני לא אתקע סכין בגב של החיילים שלנו, מנסור עבאס זה האחים המוסלמים, אידיאולוגיה שאומרת 'אנחנו נפגע באזרחי ישראל'. לא מעניין הקוצ'י מוצ'י בנאום שלו. ההכרה בחמאס זה פי מיליון יותר חמור מתמונה", אמר בהתייחס לתמונה של ברוך גולדשטיין שהעיד כי היתה תלויה בביתו במשך שנים.

איתמר בן גביר, השבעת הכנסת ה-24, 6 באפריל 2021. ראובן קסטרו
"עשו לכהנא עוול", בן גביר, היום/ראובן קסטרו

על יו"ר ימינה נפתלי בנט ויו"ר תקווה חדשה גדעון סער, הוא אמר כי "אנחנו גורמים לכך שבנט וסער לא יוכלו ללכת עם עבאס והמשותפת. נקים ממשלת ימין על מלא כמו שהבטחנו לציבור... לצערי, בנט מהרגע הראשון לא שולל לשבת עם עבאס והמשותפת. אני מקווה שהוא יבוא אלינו ואני מאמין בזה. אם לא יעשה את זה, הוא זה שגורר את ישראל לבחירות חמישיות".

בן גביר עוד הוסיף על הרב כהנא, כי "למרות רצח האופי שעשו לו, היה אדם שעשה רבות למען ישראל. אני חושב שעשו לו עוול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully