וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הנער בן ה-15 בג'לג'וליה: שני צעירים נעצרו בחשד למעורבות בתקרית

עודכן לאחרונה: 2.4.2021 / 11:16

כחודש לאחר שמוחמד עדס נורה למוות בעיר וילד בן 12 נפצע באורח קשה, הודיעה המשטרה על מעצרם של שני תושבי העיר, בני 27 ו-29, לקראת דיון בהארכת מעצרם. על יתר פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום

בווידאו: זירת אירוע הירי בג'לג'וליה/מערכת וואלה NEWS

שני צעירים תושבי ג'לג'וליה, בני 27 ו-29, נעצרו אתמול בחשד למעורבות ברצח הנער מוחמד עדס בן ה-15 בג'לג'וליה לפני כחודש - כך הודיעה הבוקר (שישי). השניים יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בפתח תקווה. על יתר פרטי החקירה מוטל צו איסור פרסום.

עדס נורה למוות בעיר בג'לג'וליה בתחילת מרץ, וילד בן 12 נפצע באורח קשה בתקרית שעוררה כעס ציבורי גדול בחברה הערבית ובכלל. צוות מד"א שהגיע למקום העניק להם טיפול רפואי ופינה אותם לבית החולים מאיר שבכפר סבא, שם נקבע מותו של עדס לאחר מאמצי החייאה. בן ה-12 הובא עם פציעות ירי מרובות.

מוחמד עדס הנרצח בג'לג'וליה 9 במרץ 2021. תמונות גולשים
פרשה שעוררה כעס ציבורי גדול בחברה הערבית ובכלל. מוחמד עדס בן 15/תמונות גולשים

"כשהגענו למקום הייתה המולה גדולה", סיפר חובש מד"א עאטף סאלם. "שני הפצועים שכבו על הכביש כשהם סובלים מפצעי ירי. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה בצעיר שהיה ללא דופק וללא נשימה".

קרוביו של עדס ספדו לו. "בסך הכול בן 15, איך אלוהים קטף אותך בגיל כזה קטן", כתבה גיסתו, נסטינקה שנדי. "רצחו בדם קר בגלל סכסוך שטותי. אנחנו אוהבים, כואבים ועדיין לא מאמינים, לא מעכלים. הלב נקרע, אני לא מאמינה שלא אראה אותך יותר, לא אחבק, לא נצחק יותר, לא נצא ולא אדבר איתך. אינשאללה טוב לך ואתה רואה אותנו מלמעלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully