וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש התחשב בהודאתו: 29 שנות מאסר לרוצח פרודתו עליזה שפק בנתניה

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 14:45

הפרקליטות ביקשה להטיל על יצחק שפק מאסר עולם בגין רצח בת זוגו לשעבר באוקטובר 2018, אך בית המשפט התחשב בעובדה ששפק הודה במעשה. בנוסף הוחלט להפעיל עוד חצי שנת מאסר על תנאי, שהוטלה עליו בעבר בגין תקיפת פרודתו

עליזה שפק הנרצחת מנתניה - 11/10/18. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
נדקרה למוות בידי פרודה. עליזה שפק/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

יצחק שפק, שרצח בדקירות סכין את פרודתו עליזה שפק, נידון היום (חמישי) ל-29 שנות מאסר. הפרקליטות ביקשה להטיל עליו מאסר עולם, אולם בית המשפט החליט להתחשב בעובדה ששפק הודה במעשה, והטיל עליו 28 שנות מאסר וחצי בגין הרצח. בנוסף החליט בית המשפט להפעיל עוד חצי שנת מאסר על תנאי שהוטלה בעבר על שפק בגין תקיפת פרודתו.

שפק בן ה-54 הורשע בספטמבר האחרון כי דקר למוות את פרודתו עליזה באוקטובר 2018 בדירתה בנתניה. במסגרת הסדר הטיעון עמו הוא הורשע בעבירת רצח, ולא ברצח בנסיבות מחמירות, מה שאיפשר לבית המשפט לא להטיל עליו מאסר עולם.

יצחק שפק בן 54 מנתניה החשוד ברצח אשתו בדירה בנתניה 10.10.2018. דוברות משטרת ישראל, מערכת וואלה! NEWS
29 שנות מאסר. יצחק שפק/מערכת וואלה! NEWS, דוברות משטרת ישראל

כתב האישום נגד שפק הוגש בנובמבר 2018. לפי כתב האישום, במהלך חיי הנישואין התגלעו בין בני הזוג קשיים, לרבות אלימות של יצחק כלפי אשתו. בשנתיים האחרונות לחייה הביעה עליזה את רצונה להתגרש, למרות התנגדותו. במאי באותה השנה עזבה המנוחה את הבית. כמה שבועות לאחר מכן חתמו בני הזוג על הסכם גירושין ונקבע מועד לדיון בבית הדין הרבני לצורך מתן גט.

בהמשך הביע יצחק את רצונו בשלום בית וניסה לשכנע את עליזה לשוב לחיקו. ב-9 באוקטובר, כשנסעו ברכבו של יצחק, התגלע ויכוח בין השניים ובהגיעם לדירתה הוא סילק את עליזה מרכבו בצעקות וקללות. למחרת המשיכו בני הזוג להתווכח בהודעות טקסט. בשלב מסוים שלח יצחק הודעות למנוחה עליהן לא השיבה, ואז התקשר אליה, אולם היא שוחחה בטלפון ולא ענתה לשיחתו.

באותו ערב הגיע יצחק לדירתה, מצויד בסכין בשר חדה, ודקר אותה בעוצמה 15 פעמים בפלג גופה העליון על מנת לגרום למותה. כתוצאה מהדקירות נגרמו לעליזה חבלות שהביאו למותה. כשהבין כי אשתו אינה בין החיים, יצא יצחק מהדירה, נעל אותה מבחוץ וזרק את המפתחות במסתור סמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully