וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבקש גזר דין מוות": הוארך מעצר החשוד ברצח אשתו בנתניה

12.10.2018 / 10:46

בדיון הארכת מעצרו ביקש איציק שפק החשוד שרצח בדקירות סכין את רעייתו עליזה כי ביהמ"ש יגזור עליו מוות. הזוג שפק היה מצוי בהליכי גירושים, ובחקירתו הודה הבעל כי ביצע את המעשה במהלך ויכוח אך לא כיוון לרצח. מעצרו הוארך ב-12 ימים

צילום:ערן גילווארג עריכת וידאו:ניר חן

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך הבוקר (שישי) את מעצרו של איציק שפק החשוד ברצח אשתו עליזה בנתניה ב-12 ימים. במהלך הדיון בהארכת מעצרו אמרה עורכת דינו של החשוד כי הוא נסער ואף ביקש מבית המשפט "לגזור עליו גזר דין מוות".

שפק חשוד כי רצח לפני יומיים בדקירות סכין את רעייתו בת ה-50 בדירה בעיר ונמלט. הוא אותר למחרת בבוקר כעבור שעות של מצוד וחיפושים סמוך למושב אביחיל שבעמק חפר כשהוא בתעלה מתחת לגשר ונלקח לחקירה. שפק הודה שפק בפני החוקרים בביצוע הרצח אך הסביר כי לא התכוון למעשה הרצח.

עוד בוואלה!NEWS:
- עליזה שפק נרצחה ע"י בעלה, שנמלט ואותר כעבור שעות בעמק חפר
- בת 50 נדקרה למוות בדירה בנתניה; מצוד אחר בעלה החשוד ברצח

הארכת מעצרו של איציק שפק החשוד ברצח אשתו עליזה שפק בדירתה בנתניה - 12/10/18. אבי כהן, אבי כהן
היה נסער וביקש גזר דין מוות. החשוד איציק שפק בבית המשפט, הבוקר/אבי כהן, אבי כהן

הזוג שפק היה מצוי בהליכי גירושים קשים ובעבר הורשע הבעל באלימות נגד אשתו ואף נגזרה עליו חצי שנת מאסר על תנאי. בנוסף לכך, בעבר הורשע הבעל באיומים כלפי אשתו, ורק לפני פחות משנה נגזרו עליו שלושה חודשי מאסר על תנאי.

החשוד סיפר כי במהלך ויכוח שפרץ בין השניים "התלהטו הרוחות", הוא אחז בסכין שהייתה בקרבת מקום ודקר אותה מספר רב של דקירות. מיד לאחר המקרה הוא נבהל מעצמו ונמלט מהמקום. הוא תועד במצלמות האבטחה של כפר ידידיה הסמוך.

הבעל שבכה במהלך החקירה, טען כי עשה טעות וכי לא התכוון לרצוח את רעייתו. לוואלה! NEWS נודע כי הסכסוך בין בני הזוג היה על רקע הסכם הגירושים שאמור היה לקבל תוקף משפטי בחודש שעבר, לאחר שבשנתיים האחרונות נמצאו בני הזוג בהליכי גירושים. לדבריו הם התקשו להיפרד באופן מסודר אחד מהשני, ומהחקירה עלה כי הם הרבו להסתכסך ביניהם ונרשמו ביניהם מספר עימותים.

עוד באותו נושא

החשוד ברצח אשתו בנתניה הודה בחקירה: דקרתי אותה במהלך ויכוח

לכתבה המלאה
עליזה שפק הנרצחת מנתניה - 11/10/18. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
נרצחה "בלהט הוויכוח". עליזה שפק/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

חי שפק, בנה של עליזה שפק אמר אתמול לוואלה! NEWS לאחר הלווייתה: "אנחנו לא מעכלים שאיבדנו את אימא היקרה והאהובה שלנו שהיתה אהובה על כולם. היא תמיד דאגה לנו והייתה עמוד התווך של המשפחה. עדיין לא מעכלים את האסון שפקד כולנו. המומים וכואבים".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully