וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח אשתו בנתניה הודה בחקירה: דקרתי אותה במהלך ויכוח

11.10.2018 / 16:41

איציק שפק, החשוד ברצח אשתו עליזה, נעצר לאחר מצוד וסיפר לחוקרים כי לא התכוון להביא למותה. "הסכין היה קרוב, עשיתי טעות ונמלטתי", אמר לשוטרים. השניים היו נתונים בסכסוך גירושים, והבעל כבר הורשע בעבר באלימות כלפיה, ונגזרה עליו חצי שנת מאסר על תנאי

צילום:ערן גילווארג עריכת וידאו:ניר חן

איציק שפק, החשוד ברצח אשתו שנתפס היום (חמישי) לאחר שעות של חיפושים נרחבים, הודה בפני חוקרי המשטרה בביצוע הרצח אך הסביר כי לא התכוון לרצוח אותה. החשוד סיפר כי במהלך ויכוח שפרץ בין השניים "התלהטו הרוחות", הוא אחז בסכין שהייתה בקרבת מקום ודקר אותה מספר רב של דקירות. מיד לאחר המקרה הוא נבהל מעצמו ונמלט מבמקום.

החשוד, שהרבה לפרוץ בבכי במהלך החקירה, טען כי עשה טעות במעשה שלו. לוואלה! NEWS נודע כי הסכסוך בין בני הזוג היה על רקע הסכם הגירושים שאמור היה לקבל תוקף משפטי ב-24 לחודש, לאחר שבשנתיים האחרונות נמצאו בני הזוג בהליכי גירושים. לדבריו בני הזוג התקשו להיפרד באופן מסודר אחד מהשני, ומהחקירה עלה כי הם הרבו להסתכסך ביניהם ונרשמו ביניהם מספר עימותים.

עוד בוואלה! NEWS
פיגוע בשומרון: חייל נפצע בינוני מדקירה ואישה נפצעה קל; המחבל נמלט
200 מ' בתוך שטח ישראל: צה"ל חשף מנהרה שעברה מחאן יונס
מלניה נגד #MeToo: "על נשים מתלוננות להראות הוכחות"

יצחק שפק בן 54 מנתניה החשוד ברצח אשתו בדירה בנתניה 10.10.2018. דוברות משטרת ישראל, מערכת וואלה! NEWS
"לא הייתה לי כוונה לרצוח אותה". החשוד איציק שפק/מערכת וואלה! NEWS, דוברות משטרת ישראל

חי שפק, בנה של עליזה שפק מסר לוואלה! NEWS לאחר הלווייתה: "אנחנו לא מעכלים שאיבדנו את אימא היקרה והאהובה שלנו שהיתה אהובה על כולם. היא תמיד דאגה לנו והייתה עמוד התווך של המשפחה. עדיין לא מעכלים את האסון שפקד כולנו. המומים וכואבים".

מעצרו של שפק החשוד הגיע לאחר שעות של חיפושים באזור עד שהבוקר אותר סמוך למושב אביחיל בעמק חפר. הוא נמצא בתעלה מתחת לגשר, ונלקח לחקירה, כשלפני כן תועד במצלמות האבטחה של כפר ידידיה הסמוך.

רעייתו עליזה שפק, בת ה-50, נמצאה אתמול עם סימני דקירה על גופה כשהיא מחוסרת הכרה, וצוות מד"א שטיפל בה בזירה נאלץ לקבוע את מותה. כוחות המשטרה הגיעו לזירה בעקבות דיווח של חברו של החשוד, לאחר שהאחרון סיפר לו כי רצח אותה.

עוד באותו נושא

עליזה שפק נרצחה ע"י בעלה, שנמלט ואותר כעבור שעות בעמק חפר

לכתבה המלאה
עליזה שפק הנרצחת מנתניה - 11/10/18. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
עליזה שפק/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

הבעל כבר הורשע בעבר באלימות כלפיה, ונגזרה עליו חצי שנת מאסר על תנאי. בנוסף לכך, בעבר הורשע הבעל באיומים כלפי אשתו, ורק לפני פחות משנה נגזרו עליו שלושה חודשי מאסר על תנאי. הסניגורית של החשוד, הילה מזל מוהדיב, אמרה לוואלה! NEWSכי "מדובר במקרה קשה וכואב שלא היה צריך לקרות. אנחנו מביעים צער על המקרה".

מחר יובא החשוד לבית המשפט בפתח תקווה והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו, ואף תשלח אותו להסתכלות פסיכיאטרית. ככל הנראה כבר במהלך השעות הקרובות מתכוונת המשטרה להביא את החשוד לזירת הרצח כדי שישחזר את המעשה מול מצלמות המחלקה לזיהוי פלילי.

רצח בנתניה. שלומי מרצ'ביאק תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת הרצח, אמש/מד"א, שלומי מרצ'ביאק תיעוד מבצעי מד"א

לשניים, שהיו בתהליכי פרידה, יש ארבעה ילדים, ובנם חי ספד לאמו בפייסבוק וכתב "אמא, אין מילה שיכולה לתאר את אהבתי העצומה. אמא - מילה עם כל כך הרבה משמעות, לא מאמין שאת המילה הזאת לא אוכל יותר להגיד. אין מילה שיכולה לתאר את הכאב שמתחולל כרגע בגופי, בעצמותיי ובנשמתי. אימא שלי שנרצחה השאירה אותי ללא פעימות בלב, יהיה זכרך ברוך תהיה נשמתך בגן עדן אמן. כמה את אהובה על כולם".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully