וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלניה נגד #MeToo: "על נשים מתלוננות להראות הוכחות"

הגברת הראשונה אמרה כי היא עומדת לצדן של נשים ותומכת בהן, אך אמרה כי היא גם תומכת בגברים. "לפעמים התקשורת הולכת רחוק מדי", אמרה בריאיון נדיר שהעניקה לתקשורת האמריקנית

צילום: רויטרס ן-CNN, עריכה: יאיר דניאל

מלניה טראמפ, הגברת הראשונה של ארצות הברית, הביעה ביקורת כלפי תנועת #MeToo כשאמרה שעל נשים לגבות את טענותיהן להטרדות מיניות. בריאיון לרשת ABC, שקטעים ממנו פורסמו אתמול (חמישי), היא אמרה: "אני תומכת בנשים, צריך לשמוע אותן, אבל גם את הגברים".

דבריה נאמרו ברקע סערת מינויו של ברט קבנאו לבית המשפט העליון חרף התלונות על הטרדה מינית מצד כמה נשים. גם בעלה, הנשיא דונלד טראמפ, הואשם לא אחת בהתבטאויות לא הולמות ביחס לנשים. השניים דחו את הטענות נגדם.

לקריאה נוספת בנושא
מלניה טראמפ: אני לא תמיד מסכימה עם הציוצים של בעלי

מלניה טראמפ בסיור בספארי בקניה, אוקטובר 2018. רויטרס
מאשימה את התקשורת. מלניה טראמפ בקניה, בשבוע שעבר/רויטרס

"צריך שיהיו לנו הוכחות מבוססות כדי להאשים מישהו", אמר בריאיון נדיר, שהעניקה בזמן ביקורה בקניה בשבוע שעבר. "אני עומדת לצדן של נשים, אבל אנחנו צריכים להראות הוכחות. אתה לא יכול להאשים מישהו בכך שהוא תקף אותך מינית, מאחר שלפעמים התקשורת הולכת רחוק מדי".

מלניה גם חשפה כיצד הקיטוב הפוליטי בארצות הברית משפיעה על מאמציה לקדם את מטרות הצדקה שלה. לדבריה, כמה ארגונים דחו את הזמנותיה לעבוד יחד, בשל התנגדותם למדיניות הממשל של בעלה. "אני חשה שהם בוחרים בפוליטיקה במקום לעזור לאחרים", אמרה הגברת הראשונה. "אני לא אדבר על זה, הם יודעים מי הם, אני לא רוצה לחשוף אותם מול העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully