וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התביעה נגד בית האבות "משען" נמחקה, עורך דינם של המשפחות: "נגיש חדשה"

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 18:48

המחוזי בבאר שבע קבע כי התביעה נגד בית האבות בעיר, בו מתו 14 דיירים מקורונה, תימחק עקב מחסור בדוחות רפואיים המצביעים על רשלנות. עו"ד דוד מנע המייצג את משפחות המתים: "נקבל חוות דעת רפואית בימים הקרובים ונגיש תביעה חדשה". מנכ"ל משען: "גם אם תוגש, היא תתרסק"

בווידאו: דיירי בית האבות משען באר שבע שאיבדו 14 מחבריהם לקורונה מתחסנים/צילום: יח"צ משען

בית המשפט המחוזי בבאר שבע קבע אתמול (רביעי) כי התביעה של בני משפחותיהם של דיירי בית האבות "משען" שמתו מקורונה, תימחק בהסכמת הצדדים. עורך הדין דוד מנע, המייצג את משפחות המתים, אמר כי בימים הקרובים תוגש תביעה חדשה.

נציג משרד הבריאות טען בדיון כי אין בתביעה דוחות רפואיים המצביעים על רשלנות רפואית שנעשתה במשען. עו"ד מנע ביקש כי תינתן לו ארכה להגשת חוות הדעת, אך בהמלצת בית המשפט החליטו הצדדים למחוק את התביעה. לדברי עו"ד מנע בימים הקרובים תוגש תביעה שמצורפות אליה חוות הדעת הרפואיות.

בקיץ האחרון, 14 משפחות של דיירי בית האבות שמתו מקורונה, הגישו תביעה נגד רשת משען בגין רשלנות. במשען דחו את הטענות על הסף וטענו כי לא הייתה רשלנות רפואית מצדם. בית המשפט המליץ לעו"ד מנע, שמייצג את המשפחות, למחוק את התביעה ובהסכמת הצדדים התביעה נמחקה ונקבע אף כי התובעים ישלמו אלף שקלים למשרד הבריאות ולמשען כהוצאות משפט. לדברי עו"ד מנע בימים הקרובים תוגש תביעה שמצורפות אליה חוות הדעת הרפואיות.

התחסנות נגד קורונה בדיור מוגן משען רמת אפעל, 14 בינואר 2021. ראובן קסטרו
התחסנות לקורונה בבית אבות של רשת "משען"/ראובן קסטרו

מנכ"ל רשת משען עמרי כהן אמר כי מדובר בתביעת סרק שכל כולה מהלך יחצ"ני נטול בסיס. "טוב עשה בית המשפט המחוזי בבאר שבע שלא נתן ידו לתביעות ואיומי סרק משפטיים, נטולי בסיס, שכל כולם נסיון נואל להלך אימים על בתי דיור מוגן, בתקווה לחלץ מהם פיצוי שאין לו הצדקה. מובן מאליו שגם אם תוגש תביעה חדשה היא תתרסק על קרקע המציאות".

עו"ד מנע אמר בתגובה כי "רשת משען הרשלנית מטעה את הציבור בהודעה שקרית, אינה נותנת את המידע האמיתי לפיו התובעים נדרשו להגיש חוות דעת רפואיות על רשלנות משען שגרמה למותם של 14 קורבנות ועם הגעת חוות הדעת הרפואיות תוגש התביעה מחדש בימים הקרובים. מחקנו את התביעה היום בהמלצת בית המשפט ונגיש אותם עם החוות דעת הרפואיות מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully