וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל פייזר: בני נוער מתחת לגיל 16 יוכלו להתחסן נגד קורונה בחודשי הסתיו

11.3.2021 / 19:25

אלברט בורלא העריך גם כי ילדים שנמצאים בגילאי בית ספר יסודי יוכלו להתחסן החל מסוף השנה. הוא ציין כי החברה ושותפתה ביונטק צפויות לייצר השנה כ-20% יותר חיסונים מהצפוי, ותגיע לכמות של בין 2.3 ל-2.4 מיליארד מנות

בווידאו: מנכ"ל פייזר מעריך שבני נוער יוכלו להתחסן נגד קורונה בסתיו/צילום: רויטרס

מנכ"ל חברת פייזר אלברט בורלא אמר היום (חמישי) כי הוא מצפה לחסן בני נוער מתחת לגיל 16 נגד נגיף הקורונה כבר בחודשי הסתיו. כמו כן, אמר כי ילדים בגילאי בית ספר יסודי יוכלו להתחסן החל מסוף השנה.

בורלא ציין כי פייזר ושותפתה ביונטק צפויות לייצר השנה כ-20% יותר חיסונים מהצפי, ותגיע לכמות של בין 2.3 ל-2.4 מיליארד מנות. "נעבור השנה בבירור את כמות שני מיליארד המנות", אמר בריאיון.

בורלא הוסיף כי הוא צופה שעד הרבעון הרביעי החברות יגיעו למצב בו הן מסוגלות לייצר כשלושה מיליארד מנות בשנה, וכי הן יוכלו לייצר את הכמות הזו כבר בשנה הבאה. עוד ציין שהחברות יאפשרו קניית חיסונים במחירים סבירים למדינות בעלות הכנסה נמוכה.

ד"ר אלברט בורלא, מנכ"ל חברת פייזר 19 בפברואר 20201. רויטרס
ילדים יוכלו להתחסן החל מסוף השנה. מנכ"ל פייזר אלברט בורלא/רויטרס

המנכ"ל אמר כי החברה צפויה לעמוד ביעדיה ולספק 120 מיליון מנות של החיסון לממשל האמריקני עד סוף החודש. זה ידרוש מהם לספק עוד 60 מיליון מנות בשלושת השבועות הבאים. לדבריו, החיסונים "כבר יוצרו", ואיכותם נבדקת כעת. "אלא אם קבוצה של חיסונים תיכשל, אנחנו נצליח לספק אותם. עד כה הוכחנו כי החיסונים שלנו לא נכשלים", אמר.

חיסון של חברת פייזר נגד נגיף הקורונה. 24 בפברואר 2021. רויטרס
"נעבור השנה בבירור את כמות שני מיליארד המנות". חיסון של פייזר/רויטרס

עד כה התחסנו נגד הקורונה בישראל 5.07 מיליון בני אדם. מדוח אמ"ן עולה כי 86% מהאזרחים בישראל מעל גיל 50 התחסנו נגד הנגיף. אתמול התחסנו במנה הראשונה עוד 37 אלף בני אדם, ובמנה השנייה 58 אלף איש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully