וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירב לעימות עם אחת המתלוננות: הסתיימה חקירת בכיר שב"ס החשוד כי הטריד מינית

11.3.2021 / 18:44

המשטרה חקרה את גונדר אשר שריקי גם בחשד לעבירת מס ואלימות במשפחה, בעקבות שני תחקירים שנחשפו בוואלה!. התיק בחשד להטרדה מינית הועבר להכרעת הפרקליטות ומסתמן כי הוא צפוי להיסגר, לאחר שהנשים שלכאורה הוטרדו סירבו להתלונן ולמסור עדות

בווידאו: גונדר אשר שריקי בכנס "מחוץ לחומות" של שירות בתי הסוהר/מערכת וואלה! NEWS

חוקרי להב 433 סיימו את החקירה בעניינו של גונדר אשר שריקי, בכיר שב"ס שנאלץ להודיע על פרישה מוקדמת מהארגון - כך נודע לוואלה!. החקירה ביחידה הארצית לחקירות סוהרים נפתחה בעקבות שני תחקירים שנחשפו בוואלה! ומהן עלו טענות כי שריקי הטריד לכאורה מינית מספר פקודות לאורך השנים, ניהל יחסים רומנטיים עם פקודה שלו, וביצע לכאורה עבירות מס. עוד עלה מהתחקיר טענות להתעמרות ואיומים מצדו של שריקי כלפי אנשי סגל בשב"ס. שריקי חשוד בהטרדה מינית, עבירת מס, איומים ואלימות במשפחה.

גורם המעורה בפרטים סיפר כי המשטרה העבירה בימים האחרונים את ממצאי החקירה להכרעת הפרקליטות, שליוותה את החקירה עוד כשהייתה בשלב הסמוי. מסתמן שהתיק בנוגע לחשדות להטרדה מינית צפוי להיסגר מחוסר ראיות, זאת לאחר שנשים שלכאורה הוטרדו על ידו סירבו להגיש תלונה ולמסור עדות, למרות מאמצי חוקרי היחידה לחקירת סוהרים בלהב 433 לגבות מהן תלונות. טרם התקבלה הכרעה בנוגע לחשדות לעבירות מס כלפי שריקי.

גונדר אשר שריקי, ראש אגף האסיר בשב"ס. דוברות שב"ס, אתר רשמי
חשוד גם בעבירת מס, איומים ואלימות במשפחה. גונדר אשר שריקי/אתר רשמי, דוברות שב"ס

לוואלה! נודע כי שריקי סירב במהלך החקירות נגדו לבצע עימות עם אחת המתלוננות על איומים ואלימות. עוד נודע כי המתלוננת הראשית נגד שריקי על הטרדה מינית סירבה להתעמת איתו. אותה קצינה מוכרת בביטוח הלאומי, שלה 20% נכות בגין פוסט טראומה, אמרה לחוקרי להב 433 כי אין בה את הכוחות הנפשיים לפגוש את שריקי פנים אל מול פנים בחקירה ובבתי המשפט. "הסיפור הזה עושה לה רע. היא מעדיפה לא לחטט בפצעים האלה", אמרו מקורביה לוואלה!.

גורם בכיר בשב"ס סיפר ששריקי לא פרש מרצונו, אלא לאחר שהובהר לו כי יוצא לחופשה כפויה אם לא יפרוש מרצונו. גורמים בכירים בשב"ס מעריכים כי סעיפי החשד שנסגרו מחוסר ראיות יועברו לטיפול משמעתי בארגון. שריקי שהודיע על פרישה נמצא בחופשה על חשבונו ועדיין נחשב לעובד שירות בתי הסוהר. זאת, למרות שכבר מונתה לו מחליפה בתפקיד ראש אגף האסיר, כך שלשב"ס יש מספר כלים לטיפול משמעתי בשריקי לאור המעשים המיוחסים לו במהלך השנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully