וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההודעה על סגירתו, מתחם החיסונים לאוכלוסייה זרה בתל אביב ימשיך לפעול

ההחלטה לסגור את המתחם בנווה שאנן התקבלה בשבוע שעבר בעוד שעשרות אלפים ממבקשי המקלט ומהגרי העבודה טרם הספיקו להתחסן. בעירייה הסבירו כי ההקצאה של משרד הבריאות הסתיימה. אך לאחר ביקורת ופרסומים בנושא, הוחלט כי ימשיכו לחסן - גם במנה ראשונה

בווידאו: מתחם החיסונים לאוכלוסייה זרה בתל אביב/מערכת וואלה!

מתחם החיסונים נגד נגיף הקורונה שהוקם בתל אביב עבור האוכלוסייה הזרה היה אמור להיסגר אמש (שני), אך בעירייה הודיעו כי הוא ימשיך לפעול כרגיל. ההחלטה לסגור את המתחם התקבלה בשבוע שעבר בעוד שעשרות אלפים מהאוכלוסייה הזרה בעיר טרם הספיקו להתחסן, אולם כעת הוחלט כי במוקד ימשיכו להעניק לאוכלוסייה זו את המנה הראשונה של החיסון.

המתחם למהגרי עבודה ומבקשי מקלט נפתח בשכונת נווה שאנן לפני שלושה שבועות במטרה לאפשר את חיסון העובדים הזרים שמרביתם לא מחזיקים בביטוח רפואי, וכן לאחר שרבים מהם איבדו את מקום פרנסתם. המתחם כולל כמה עמדות חיסון שהופעלו על ידי הצוות הרפואי של בית החולים איכילוב בעיר ופועל במשך שישה ימים בשבוע.

עובדים זרים מתחסנים לקורונה, תחנה מרכזית ת"א, 10 בפברואר 2021. ראובן קסטרו
עובדים זרים מתחסנים לקורונה בתחנה המרכזית בתל אביב/ראובן קסטרו

בעיריית תל אביב-יפו הסבירו את ההחלטה על סגירת המתחם בכך שלא "ניתנו עוד הקצאות חיסונים לבית החולים איכילוב ולכן בשלב זה החיסונים במתחם לקהילה הזרה הושעו", אך אמרו תחילה כי השבוע יתחדשו החיסונים למנה השנייה למי שכבר התחסן.

אך לאחר ביקורת ושורת פרסומים בנושא, בעירייה ובבית החולים איכילוב, שאחראי על החיסונים במתחם, אומרים כי ימשיכו לחסן גם במנה ראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully