וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה - עדכון יומי: 4,395 אובחנו ביממה האחרונה, 44 חולים מתו

24.2.2021 / 9:14

מנתוני משרד הבריאות עולה כי אתמול נערכו 74,164 אלף בדיקות, כששיעור החיוביים לנגיף יורד מעט ל-6.1%. לפי אמ"ן מקדם ההדבקה עלה ל-0.9, על אף שיותר מ-3.1 מיליון אזרחים כבר חוסנו במנת החיסון השנייה. 795 חולים מאושפזים במצב קשה

בווידאו: נתניהו מבהיר שהוא מתכוון לאשר את העוצר הלילי בפורים/צילום: שלומי גבאי

משרד הבריאות עדכן הבוקר (הבוקר) כי 4,395 בני אדם אובחנו בקורונה ביממה החולפת. מספר הנדבקים המאומתים בישראל עלה ל-761,551. אתמול התקבלו תוצאות עבור 74,164 בדיקות, מתוכן 6.1% נמצאו כחיוביות לנגיף. נתוני הבדיקות ותוצאותיהן אינם סופיים ועשויים להשתנות בעדכוני משרד הבריאות הבאים.

מספר החולים הפעילים הוא 42,045. בבתי החולים מאושפזים 1,266 חולים, מתוכם 259 מונשמים ו-795 חולים במצב קשה. נכון להיום מתו 5,648 בני אדם מנגיף הקורונה בישראל - 44 מתוכם ביממה האחרונה. אתמול אובחנו 4,677 בני אדם בקורונה. מספר הבדיקות היה 68,730, מתוכן 7% חיוביות לנגיף.

לפי דוח אמ"ן, מקדם ההדבקה במגמת עלייה. הוא עלה ל-0.9, ועל אף שכרגע הוא נמוך מ-1, מחברי הדוח מזהירים מעלייה חוזרת בתחלואה בשבועות הקרובים, לנוכח הסרת המגבלות.

מתחם חיסונים לקורונה של קופת חולים כללית בראש העין, 16 בפברואר 2021. ראובן קסטרו
למעלה מ-4.4 מיליון ישראלים התחסנו עד כה נגד הנגיף. מתחם החיסונים של כללית בראש העין/ראובן קסטרו

למעלה מ-4,456,000 ישראלים התחסנו עד כה נגד נגיף הקורונה, 150 אלף מהם ביממה האחרונה. מנתוני המשרד עולה כי 3.1 מיליון בני אדם קיבלו את מנת החיסון השנייה.

שר הבריאות, יולי אדלשטיין, ביקש מהציבור שלא להיכנס ל"אופוריה" בעקבות העלייה באחוז המחוסנים ולשמור על ההנחיות בחג הפורים כדי למנוע עלייה בתחלואה. "כדי לבטל את גזירת המן הרשע, עם ישראל היה בערבות הדדית מלאה וצם עבור אסתר שלושה ימים. אני לא מבקש לצום שלושה ימים. מבקש רק להקפיד על ההנחיות עבור בעלי העסקים שרק עכשיו חזרו", אמר השר.

עוד בוואלה!

בכירי מערכת הבריאות מקווים שהעוצר הלילי ימנע הפרות: "אסור לחזור אחורה"

לכתבה המלאה

ועדת העבודה, הרווחה והבריאות אישרה אתמול את הצעת החוק הממשלתית שתאפשר העברת מידע על מתחסנים לרשויות, וכעת היא תעלה לקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת. בדיון הוחלט כי יעבור מידע רק על מי שטרם התחסן בשתי מנות, שיכלול שם, תעודת זהות, כתובת ומספר טלפון.

הצעת החוק נועדה לעגן הסדר שיאפשר למנכ"ל משרד הבריאות להעביר מידע מזהה ופרטי קשר על תושבים ומצב ההתחסנות שלהם לגורמים רלוונטיים שיבקשו את המידע, במטרה לעודד התחסנות. בשלב זה - רק רשויות מקומיות ביחס לתושביהן, משרד החינוך ביחס לצוותי חינוך ומשרד הרווחה על עובדי רווחה. ההסדר מוצע כהוראת שעה לשלושה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully