וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאב רוזנשטיין השתחרר מהכלא לאחר 17 שנים: "מרגיש מצוין, הכול טוב"

21.2.2021 / 17:28

רוזנשטיין, שהיה בעבר אחד העבריינים המבוקשים בישראל, השתחרר חודשים לפני המועד שנקבע לסיום העונש. עם יציאתו מכלא איילון הוא אמר שהזמן במאסר "עבר". ועדת השחרורים אישרה את קיצור עונשו, ודחתה אותו בשבוע כדי שהמדינה תוכל לערער על ההחלטה

בווידאו: זאב רוזנשטיין משתחרר מהכלא/צילום: יותם רונן

העבריין זאב רוזנשטיין, שהיה בעבר אחד העבריינים המבוקשים בישראל, השתחרר היום (ראשון) ממאסר לאחר 17 שנים. עם יציאתו מכלא איילון בו ריצה את המאסר אמר רוזנשטיין לכתבים כי הוא "מרגיש מצוין, הכול טוב", וכן כי הזמן בכלא "עבר".

רוזנשטיין נידון ב-2004 ל-17 שנות מאסר, והיה אמור להשתחרר בנובמבר, אולם ועדת השחרורים אישרה לשחררו כעת. לבקשת הפרקליטות, הוועדה אישרה לדחות בשבוע את השחרור בפועל, כדי לתת למדינה הזדמנות לערער על ההחלטה, אך רוזנשטיין שוחרר היום.

זאב רוזנשטיין משתחרר מהכלא, 21 בפברואר 2021. ראובן קסטרו
זאב רוזנשטיין מחוץ לכלא איילון. היום/ראובן קסטרו

העבריין בן ה-66 נעצר ב-2004 והוסגר לארצות הברית, שם הורשע בסחר במיליוני כדורי אקסטזי, ונידון ל-12 שנות מאסר. ב-2007 הועבר להמשך ריצוי עונשו בישראל. בארץ הורשע רוזנשטיין במסגרת עסקת טיעון בקשירת קשר לרצח שהתבצע לחופי הכנרת בתחילת שנות ה-2000, ונגזרו עליו חמש שנות מאסר נוספות.

עוד בוואלה!

ההרתעה מצדיקה הכול? בג"ץ מאשר הריסת בתי מחבלים. בינתיים

לכתבה המלאה
זאב רוזנשטיין ובנו לאחר ששוחרר מהכלא, 21 בפברואר 2021. ראובן קסטרו
"עבר". זאב רוזנשטיין מחוץ לכלא איילון, היום/ראובן קסטרו
זאב רוזנשטיין ושומרי ראש לאחר ששוחרר מהכלא, 21 בפברואר 2021. ראובן קסטרו
רוזנשטיין, היום/ראובן קסטרו

במשך שנים, נחשב רוזנשטיין, שכונה "הזאב", ליעד מספר 1 של המשטרה וגם של יריביו לעולם הפשע. ב-2003 נהרגו שלושה בני אדם ועשרות נפצעו בעת ניסיון חיסול שלו ברחוב יהודה הלוי בתל אביב. רוזנשטיין עצמו נפצע קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully