וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר מג"ב נמצא ירוי למוות בתחנת עכו, שותפו לחדר חשוד בהמתה בקלות דעת

עודכן לאחרונה: 19.2.2021 / 12:48

השוטר, נעים מאדי בן 19 מג'וליס, נמצא ירוי בתחנת עכו ותחילה עלה חשד כי התאבד, אך לאחר מכן נעצר שותפו. בית משפט השלום בחיפה האריך את מעצר החשוד בארבעה ימים. אחד הכיוונים הנבדקים: משחק בנשק שהסתיים בטרגדיה

נעים מאדי. ללא, אתר רשמי
השותף לחדר חשוד. נעים מאדי/אתר רשמי, ללא

שוטר מג"ב, תושב נצרת עילית בן 21, נעצר אמש (חמישי) בחשד להמתה בקלות דעת של שותפו לחדר, נעים מאדי בן 19 מג'וליס, המשרת עמו בתחנה. מאדי נמצא ירוי בתחנה ותחילה עלה חשד כי התאבד, אולם לאחר מכן נעצר השותף, החשוד גם בשיבוש מהלכי חקירה.

אחד הכיוונים הנבדקים הוא משחק בנשק שהסתיים בטרגדיה. בחקירתו טען השוטר החשוד כי הניח את אקדחו על השולחן ויצא מהחדר, ובהיעדרו עשה בו חברו לחדר שימוש, אבל מח"ש בוחנת גם כיוונים אחרים.

בית משפט השלום בחיפה נעתר חלקית לבקשת מח"ש, שרצתה להאריך את מעצר השוטר בעשרה ימים, והשופט ד"ר זאיד פלאח האריך את מעצרו בארבעה ימים. שמו נאסר בפרסום.

משרד מח"ש, ירושלים 2 בספטמבר 2020. ראובן קסטרו
בודקת את החשדות. מח"ש/ראובן קסטרו

קרוביו של מאדי, שאביו קצין במג"ב, ממאנים להאמין שהתאבד. הגופה נשלחה למכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר.

"זו טרגדיה גדולה, נוראה. אבל כבד בכפר", אמר לוואלה! NEWS עו"ד ויסאם נבואני, ראש המועצה ג'וליס."זה משהו בלתי נתפס ובלתי צפוי לחלוטין. אנשים ביישוב פשוט לא מעכלים את זה. מדובר בבחור מלא שמחה ואהבה שתמיד עוזר לכולם. משפחה מקובלת מאד שכולה במערכת הבטחון בהווה ובעבר, בצה"ל, במשטרה ומג"ב. בשם המועצה אני מביע צער רב, שולח את תנחומי והמועצה מלווה ותלווה את המשפחה בכל מה שאפשר".

עו"ד תמי אולמן, המייצגת את השוטר החשוד יחד עם עו"ד שאדי סרוג'י, אמרה כי "הוא מכחיש מכל וכל את המיוחס לו. המנוח הוא חברו הטוב ולא הייתה לו כל כוונה או כל מניע לפגוע בו. מדובר בטעות איומה של חוקרי מח"ש". הסנגורים טענו בדיון כי חצי שעה לפני מותו של מאדי השניים עוד אכלו יחד פיצה שהזמינו לתחנה.

המנהיג הרוחני של העדה הדרוזית, שיח מוואפק טריף, אמר כי "מדובר במקרה מצער ביותר. אנו כואבים את כאב המשפחה על האירוע וליבנו עמם. מקווים כי רשויות החקירה ימצו את החקירה עד תום ויגיעו לחקר האמת על נסיבות האירוע. מדובר בבן למשפחה נורמטיבית, שאהב את השירות במג"ב והיה גאה בכך. אביו קצין מג"ב בדימוס. תושבי הכפר בהלם על לכתו של נעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully