וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונס בת ה-13 מהשרון: המשטרה עצרה כמה נערים בחשד למעורבות במעשה

18.2.2021 / 10:35

החשודים, תושבי אזור הצפון, נעצרו לאחר התקדמות בחקירת תלונה על אונס קבוצתי של נערה בדרום הארץ. על פי החשד, הם פגעו בנערה מינית לפני כחודש, ולדברי אמה מצבה הנפשי הידרדר מאז אותו יום. המשטרה טרם החליטה אם לבקש להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בחדרה

בווידאו: הארכת מעצר לצעיר החשוד באונס הילדה בדרום ושני המעורבים בפריצה/צילום: יניר יגנה

המשטרה הודיעה היום (חמישי) כי עצרה כמה נערים תושבי הצפון בחשד למעורבות באונס הקבוצתי של בת ה-13 מאזור השרון. על פי החשד, הנערים פגעו מינית בנערה בתקרית שהתרחשה לפני כחודש בדרום הארץ, בזמן שהנערה הייתה אמורה לשהות בהוסטל.

הנערה ומשפחתה הגישו תלונה במשטרה לאחר האירוע, וממצאי בדיקות שעברה בבית החולים הלל יפה בחדרה אישרו את טענותיה. בהתאם להתפתחות החקירה, המשטרה תחליט אם לבקש את הארכת מעצרם של החשודים בבית משפט השלום בחדרה.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
חשד לאונס קבוצתי/ראובן קסטרו

מאז שהוגשה התלונה הנערה הועברה למסגרת חלופית, ובאחד הימים נעדרה לאורך בוקר שלם. "אין לנו מושג כרגע איפה היא, וביקשנו מהמשטרה והרווחה שיעזרו לנו למצוא אותה", סיפרה קרובת משפחתה של הקטינה. לאחר כמה שעות היא נמצאה כשהיא בריאה ושלמה.

הנערה נפגעה מינית בעבר, ובעקבות זאת הועברה לפנימייה שבה היא לומדת. אולם אמה אומרת כי מאז המקרה מצבה הידרדר, ומבקשת מאז משירותי הרווחה להפנות אותה מהפנימייה למרכז חירום לנפגעות תקיפה מינית, ללא מענה. "היא לא עבריינית - היא בסך הכול ילדה שנפגעה מינית כמה פעמים. היא לא מקבלת שום טיפול", סיפרה.

לפני כשבועיים הואשמו חמישה בני אדם בגין מעורבות באונס של נערה בת 17 באשקלון. הצעירים - אהרון משה זינו, אביב אוחיון, יצחק ממן, ליאור שמחון ודניאל דנילוב - כולם בשנות העשרים לחייהם, נאשמים בגין עבירות של מעשי סדום בנסיבות מחמירות ואינוס. לאחר שהמקרה פורסם, שתי צעירות נוספות נוספות הגישו תלונה נגד זינו באשמת אונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully