וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכני הנרצחת מנהריה: "שמענו צרחות בלילה ואז שתיקה"

עודכן לאחרונה: 18.2.2021 / 18:33

תושבים שגרים סמוך לשולה שרעבי בת ה-76 שלפי החשד נדקרה למוות על ידי בנה נותרו המומים מהתקרית, והם מספרים על "אישה עם נשמה שבאה לעזור לכולם". לפי שכנים החשוד היה מאושפז תקופות ארוכות במוסד פסיכיאטרי. מעצרו של החשוד הוארך ב-8 ימים

בווידאו: זירת החשד לרצח בנהריה/צילום: יואב איתיאל

שכנים של שולה שרעבי בת ה-76 מנהריה, שלפי החשד נדקרה למוות הבוקר (חמישי) על ידי בנה, נותרו המומים מהתקרית, ולדבריהם מדובר במשפחה נורמטיבית ובאישה "עם נשמה שבאה לעזור לכולם". בנה כבן ה-40 נעצר, ולפי תושבים הוא היה מאושפז תקופות ארוכות בבית החולים הפסיכיאטרי מזרע. מעצרו הוארך היום בשמונה ימים, ושמו נאסר לפרסום בשל עברו הרפואי.

ההחלטה על הארכת מעצרו של החשוד התקבלה לאחר הסכמה בין רס"ב איגור שלפמן מטעם המשטרה, לבין עו"ד אולג פרגין שמונה לייצג את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית. המעצר ייתקיים באשפוז בבית חולים לבריאות הנפש. הדיון התקיים שלא בנוכחות החשוד לאחר שהשופט ד"ר שלמה ארדמן הורה למאבטחים להרחיק אותו מהאולם כיוון שהשתולל, זרק עצמו לרצפה, חבט את ראשו שוב ושוב במחיצה וצעק "אמא, מחילה" וכן, "אני רוצה זריקת המתת חסד".

עו"ד פרגין, שמייצג את החשוד, אמר כי "מדובר בטרגדיה משפחתית. הבן מוכר למערכת בריאות הנפש ונמצא במצב נפשי קשה. לאור מצבו, בית המשפט שלח אותו לבדיקה פסיכיאטרית ואנו נמתין לקבל את חוות הדעת הרפואית".

מוקדם יותר, הבן העצור נאזק בידיו ורגליו, לא שיתף פעולה עם חוקריו והשתולל בתחנת נהריה לשם הועבר. הוא נכבל שם לכיסא, ניסה להשתחרר ממנו ולנגוח בקיר ובסובבים שמתקרבים, תוך שהוא צועק "אמא תקחי אותי מהעולם הזה". מתחנת המשטרה הוא הועבר לבית משפט השלום בקריות לצורך הדיון בהארכת מעצרו. הוא אינו מוכר לרשויות הרווחה.

זירת הרצח -תושב נהריה נעצר בחשד שרצח את אמו, 18 בפברואר 2021. יואב איתיאל
הכניסה לדירתה של הנרצחת, היום/יואב איתיאל

שרעבי היא אלמנה ואם לשישה ילדים שהתגוררה בגפה בקומה השנייה של בניין מגורים בן שתי קומות, בו התגוררו גם בני משפחה מצד בעלה. לפי השכנים, בנה התגורר מפעם לפעם גם איתה או ביחידת דיור סמוכה.

אחת השכנות סיפרה כי מעט אחרי השעה 03:00 שמעה צעקה של גבר וקריאה בשמה של אשה. אחר כך, לדבריה, נדמו הקולות. במשטרה התקבלה קריאה בסביבות השעה 04:30 והמשטרה היא שהזעיקה את מד"א.

פראמדיק מד"א עדיאל זנו שהגיע לזירה, סיפר: "כשהגענו למקום חברנו למשטרה שהובילה אותנו לתוך הדירה. האישה הייתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

עוד בוואלה!

המשטרה עצרה תושב נהריה בחשד שרצח הבוקר את אמו

לכתבה המלאה
זירת הרצח -תושב נהריה נעצר בחשד שרצח את אמו, 18 בפברואר 2021. יואב איתיאל
ניידת משטרה סמוך לביתה של שרעבי. היום/יואב איתיאל

יהודית גריינר, שכנה של שולה שרעבי, סיפרה: "אני מכירה גם את החם שלה שגר בשכנות. הם אנשים נפלאים. היא היתה בשכנות עם כולם. באה לכולם לעזור ולעשות, אני באמת לא יודעת מה קרה. רק לפני כמה ימים דיברתי איתה".

גריינר אמרה כי הייתה ערה בשעות הלילה המאוחרות ושמעה קולות שייתכן ובקעו מהבית. "שמעתי צרחה של גבר, ואם אני לא טועה שם של אשה. אחר כך היה שקט גמור. זהו", אמרה. "היא היתה חברה עם כל השכנים. באה אם היה צורך לעזור, התגוררה כאן אישה צעירה חולה שהיא היתה באה אליה. אשה עם נשמה".

החקירה מתנהלת ביחידה למאבק בפשיעה במרחב אשר. אנשי המחלקה לזיהוי פלילי פועלים בזירה משעות הבוקר, והגופה תועבר למכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר. גורמי רווחה של העירייה הגיעו ושוחחו עם בני משפחה.

זירת הרצח -תושב נהריה נעצר בחשד שרצח את אמו, 18 בפברואר 2021. יואב איתיאל
דירתה של שרעבי. היום/יואב איתיאל
זירת הרצח -תושב נהריה נעצר בחשד שרצח את אמו, 18 בפברואר 2021. יואב איתיאל
כוחות מד"א מחוץ לביתה של שרעבי. היום/יואב איתיאל

"אני בהלם כי חשבתי שאני באה ליום רגיל והיום הייתי צריכה ללכת איתה לרופא, ופתאום ראיתי משטרה סביב ואמרו לי מה שקרה", סיפרה המטפלת של שרעבי, נטלי. "זה מפחיד מאד. עבדתי אצלה זמן קצר, בסך הכל מתחילת החודש, פעמיים בשבוע, ביום שני הייתי אצלה. יצאנו והלכנו גם לקנות תרופות. אני יודעת שהיא פחדה מאד מקורונה".

  • עוד באותו נושא:
  • נהריה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully