וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות הפגינו בנגב בעקבות אונס הילדה בשוד: "לנגיף האלימות לא מחפשים חיסון"

עודכן לאחרונה: 19.2.2021 / 12:30

כ-250 תושבי יישובים באזור, בהם בדואים מביר הדאג', מחו בצומת משאבים נגד האלימות בנגב. הם נשאו שלטים שעליהם נכתב "בנגב ייבחן העם בישראל" ו"הגבול האדום נחצה". ראש המועצה האזורית מרחבים: הפוליטיקאים לא מתעסקים בבניית תכנית למאבק בפשיעה

בווידאו: מאות מפגינים בנגב בעקבות אונס הילדה בשוד/צילום: שי מכלוף

כ-250 תושבים הפגינו היום (שישי) נגד הפשיעה בנגב בצומת משאבים שבמועצה האזורית רמת נגב, בעקבות התקיפה המינית של הילדה בת העשר במהלך שוד בביתה. המפגינים נשאו שלטים שעליהם נכתב "די להפקרות בנגב", "בנגב ייבחן העם בישראל" ו"דורשים ביטחון, הגבול האדום נחצה". בהפגנה השתתפו גם בדואים מביר הדאג', ששלושה מתושבי היישוב חשודים בפריצה לבית הילדה.

ראש המועצה האזורית מרחבים, שי חג'ג', הגיע גם הוא להפגנה. "האיום הוא על כל מדינת ישראל ולא רק על הדרום", הבהיר. "כולם מדברים על קורונה, וכמעט איש אינו מדבר על הפשיעה והאלימות. בעוד הפשיעה הולכת ומתרחבת, הולכת ונעשית קשה ומאיימת - מערכת הבחירות כמעט שאיננה עוסקת בה".

זעקת הנגב
בהמשך לאירועי האלימות האחרונים הנגב,  בהם אירוע הפריצה ותקיפת הילדה בישוב בנגב - מאות תושבים, יהודים ובדואים, השתתפו הבוקר (ו) בהפגנה על הפקרות הנגב ובדרישה להחזיר את הביטחון האישי, 19 בפברואר 2021. שי מכלוף
"די להפקרות בנגב". מפגינים בצומת משאבים, היום/שי מכלוף

חג'ג' המשיך ואמר כי "השאלה 'עם מי תשבו ואת מי תחרימו' מעסיקה את הפוליטיקאים הרבה יותר מן השאלה 'האם יש לכם תכנית למאבק בפשיעה?'. אפילו האונס המחריד של הילדה בדרום לא הצליח להביא את הנושא הזה אל המקום שבו היה צריך לעלות - למרכז סדר היום לקראת הבחירות. ישראל מתמודדת כעת עם מגיפת הקורונה, אבל לא פחות חמורה ומאיימת היא מגיפת הפשיעה והאלימות המפילה חללים ופוגעת בכל המגזרים. ולנגיף האלימות אפילו לא מחפשים חיסון".

זעקת הנגב
בהמשך לאירועי האלימות האחרונים הנגב,  בהם אירוע הפריצה ותקיפת הילדה בישוב בנגב - מאות תושבים, יהודים ובדואים, השתתפו הבוקר (ו) בהפגנה על הפקרות הנגב ובדרישה להחזיר את הביטחון האישי, 19 בפברואר 2021. שי מכלוף
"האיום הוא על כל מדינת ישראל". מפגינים במשאבים, היום/שי מכלוף

ביום ראשון יוגש כתב אישום נגד שלושה חשודים, בגיר ושני קטינים, בחשד להתפרצויות לבית ביישוב בנגב, ואחד הקטינים יואשם גם במעשה סדום בילדה בת עשר בזמן הפריצה לבית. החשוד המרכזי בתקיפה קשר את עצמו אתמול למעשים אך הכחיש כי ביצע בה מעשי סדום.

מחקירת המשטרה עולה כי לפני יותר משבועיים התקבל דיווח על פריצה, תוך חשד לעבירות מין בילדה. בת העשר סיפרה לאמה כי שני חשודים הגיעו לחדרה, ואחד מהם, על פי החשד נער בן 17, נישק אותה וביצע בה מעשי סדום. הילדה צעקה, אבא רדף אחריהם והם ברחו. החשוד טוען כי אכן היה בביתה של הילדה ולא תקף אותה, אך ממצאי המשטרה מעלים תמונה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully