וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביומו הראשון בכלא: אסיר שהורשע בעבירת סמים ניסה להבריח כדורים חשודים

19.2.2021 / 9:05

יוסף ביטון החל לרצות השבוע את 55 ימי המאסר שנגזרו עליו בעקבות החזקת סמים שלא לשימוש עצמי. עם כניסתו למאסר, התגלו בסוליית נעליו עשרות כדורים החשודים כסמים וגם סם החשוד כמריחואנה. בחקירתו טען: "הנעליים לא שלי"

בווידאו: סיכול הברחת סמים בגבול מצרים/צילום: דובר צה"ל

השבוע החל יוסף ביטון לרצות את 55 ימי המאסר שלו, על החזקת סמים שלא לשימוש עצמי. ביום שלישי האחרון, עם כניסתו לכלא, הוא נבדק במכונות השיקוף ואז התגלו בסוליית נעליו עשרות כדורים החשודים כסמים וגם סם החשוד כמריחואנה.

האסיר הטרי טען בחקירתו כי הנעליים לא שלו, ומיד נעצר על ידי שוטרי תחנת באר שבע בחשד לסחר בסמים ולהחזקת סמים שלא לצריכה עצמית. ביטון הורשע ב-23 בנובמבר, במסגרת הסדר טיעון, בהחזקת כ-200 גרם קנאביס שלא לצריכה עצמית על ידי בית המשפט השלום בבאר שבע.

בית כלא כרמל בעתלית, אסירים נפגשים עם משפחות, יוני 2016. יותם רונן
"הנעליים לא שלי"/יותם רונן

ביטון דרש לא להמיר את עונש המאסר לעבודות שירות, ונשלח על ידי שופט בית משפט השלום יואב עטר ל-55 ימי מאסר בפועל. בהחלטתו קבע השופט כי אפשר להקל בעונשו, משום שהודה במעשה והגיע לעסקת טיעון עם הפרקליטות, וכן משום שאין לו עבירות פליליות רלוונטיות בתחום הזה.

שופטת בית המשפט שרה חביב האריכה אתמול את מעצרו עד יום שלישי הבא. בנוסף לכך, קבעה השופטת בהחלטתה כי "מדובר באסיר שנידון ל-55 ימי מאסר, שלפי החשד התייצב למאסר כשהוא נושא על גופו חומרים החשודים כחשיש וכדורים אסורים, שאין לדעת מה טיבם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully