וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נעצרו חשודים באונס הקבוצתי של הנערה מהשרון, אמה: "מצבה הידרדר מאז"

הנערה בת ה-13, שנפגעה כבר בעבר, לומדת בפנימייה בדרום הארץ. אמה אמרה כי פנתה לרווחה כדי שתועבר למרכז חירום לנפגעות תקיפה מינית, אך לא קיבלה מענה. "היא בסך הכול ילדה שנפגעה". המשטרה ממשיכה בחקירת המקרה

בווידאו: משפט האונס הקבוצתי באילת/עריכה: ניר חן

המשטרה טרם עצרה חשודים באונס הקבוצתי של הנערה בת ה-13 מהשרון, עליו נודע היום (שישי). על פי החשד, האונס התרחש בדרום הארץ לפני כחודש, בזמן שהילדה הייתה אמורה לשהות בהוסטל.

הנערה ומשפחתה הגישו תלונה במשטרה אחרי האונס, וממצאי בדיקות שעברה בבית החולים הלל יפה בחדרה אישרו את טענותיה. היא נפגעה מינית בעבר, ובעקבות זאת הועברה לפנימייה שבה היא לומדת. אולם, אמה אומרת כי מאז המקרה מצבה הידרדר, וכי היא מבקשת מאז משירותי הרווחה להפנות אותה מהפנימייה למרכז חירום לנפגעות תקיפה מינית, אך ללא מענה.

תחנת משטרת חדרה, 12 בפברואר 2021. שלומי גבאי
עדיין לא נעצרו חשודים. תחנת המשטרה בחדרה, היום/שלומי גבאי

"אני ביקשתי כבר חודש מהרווחה בשבילה מרכז חירום. היא לא עבריינית - היא בסך הכול ילדה שנפגעה מינית כמה פעמים", אמרה האם לוואלה! NEWS. "אני כבר חודש מדברת עם האפוטרופוסית, היא צריכה מרכז חירום ולא את המקום הזה". לדבריה, מאז המקרה "מצבה הידרדר", וקבלה כי בתה "לא מקבלת שום טיפול".

"ידעתי שזה מה שיקרה", הוסיפה. "מיום ראשון השבוע יום-יום היא הייתה בורחת מההוסטל ובאה אליי ובוכה שלא טוב לה שם ושאף אחד לא היה מקשיב לה. אתמול בלילה היא החליטה לברוח. ברווחה טוענים שהיא לא מוגנת ורוצים להעביר אותה למעון נעול, והם אלה שהביאו אותה למצב הזה כשהמצב הידרדר עוד יותר".

מוקדם יותר נערכו חיפושים אחר הנערה בת ה-13, שנעדרה משעות הבוקר - אך נמצאה לבסוף בריאה ושלמה. בהמשך היא הגיעה בצהריים לתת עדות בתחנת המשטרה בחדרה.

בעיר מגוריה של הנערה נמסר בתגובה כי "המקרה מטופל על ידי אגף הרווחה במקביל לחקירת המשטרה המתנהלת בנושא".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully