וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שטס לדובאי והואשם בהטרדה: צעיר התקין מכשיר מעקב ברכב של האקסית

10.2.2021 / 18:20

כתב אישום הוגש נגד תושב סביון לאחר שטס בעקבות חברתו לשעבר כשהעלתה תמונות עם בגד ים מחופשה. למרות צו הרחקה שהוצא נגדו, הצעיר המשיך להטריד אותה בטלפון, ועל פי החשד, הוא עוקב אחריה ומאזין לשיחותיה באמצעות מכשיר שהצמיד לרכבה

בווידאו: מתקן מעקב מתגלה ברכבה של האקסית לאחר שבן הזוג הואשם בהטרדה/מערכת וואלה! NEWS

צעיר בן 23 מסביון, ממשיך להטריד את לירון (שם בדוי), חברתו לשעבר למרות שהוגש נגדו כתב אישום. כעת, על פי החשד, הוא עוקב אחריה באמצעות מכשיר מעקב שהצמיד לרכבה.

השניים ניהלו מערכת יחסים זוגית במשך תשעה חודשים, במהלכם התנהג בצורה אובססיבית ואלימה כלפיה. לפני כחודשיים, כשהם כבר לא יחד, לירון טסה לדובאי יחד עם חברותיה. זה לא מנע ממנו להמשיך לאיים עליה פנים מול פנים. "לאחר שהעלתה תמונה שהצטלמה בבגד ים, שלח לה הנאשם הודעות ווטסאפ המכילות קללות. לירון חסמה אותו ואז הוא החליט שהוא מגיע בעצמו לדובאי", נכתב בכתב האישום.

יומיים לאחר שהעלתה את התמונה לפייסבוק, עלה הצעיר על טיסה לדובאי, הגיע למלון בו שהתה לירון, "צעק עליה, קילל אותה ושבר לה את הטלפון הנייד". האירוע הסתיים כשלירון הזעיקה משטרה.

מתקן מעקב שהותקן על ידי צעיר שהוגש נגדו כתב אישום. -, אתר רשמי
מכשיר המעקב שהותקן על רכבה של לירון/אתר רשמי, -

כשלירון חזרה לארץ היא הגישה תלונה במשטרת מסובים במרחב דן. הצעיר זומן לחקירה ושוחרר לאחר שחתם על צו הרחקה ממנה. הצו לא סייע, והוא המשיך להטריד את לירון באמצעות הטלפון. הוא אף הגיע אליה, אמר לה כי "אין לו חיים בלעדיה", ועיכב אותה במשך שעה עד שאביה הגיע. גם צו מניעת הטרדה שהוצא נגדו בבית משפט השלום בנתניה לא עזר, והוא המשיך להתקשר ולהטריד את לירון ללא הפסקה. סעיפי האישום המיוחסים לו הם פגיעה בפרטיות, הטרדה והפרת הוראה חוקית.

לאחרונה, לירון סיפרה למקורביה כי הבחינה שבכל פעם שהייתה נוסעת להיפגש עם חברה, היא הייתה מקבלת שיחות מוזרות מחסוי, והייתה לה הרגשה שמישהו עוקב אחריה. לירון לקחה ביום ראשון את רכבה למוסך, שם נמצא כי הוצמד לו לכאורה מכשיר מעקב, שמאפשר לקבל את המיקום שלה בכל רגע נתון ולהאזין לשיחות שהיא מבצעת בזמן שהיא נמצאת בנסיעה.

בנוסף לכך, החשוד שלח לה הודעה מאיימת באינסטגרם: "אני יודע הכול! בקרוב כולם ידעו מי את! את עשית סיבוב על הבנאדם הלא נכון. יש לי עלייך מידע שאת לא תראי את הפרצוף שלך ברחובות גם עוד עשר שנים. באמת עדיף שתישארי בדובאי עם הספונסר שלך. את הולכת לקבל שיימינג שמעולם לא חלמת עליו".

תחנת משטרת לב  תל אביב, 28 ביולי 2020. ראובן קסטרו
תלונה הוגשה על פגיעה בפרטיות. תחנת משטרת לב תל אביב/ראובן קסטרו

ביום ראשון, ניגשה לירון לתחנת המשטרה בתחנת מסובים במרחב דן והגישה תלונה על פגיעה בפרטיות, בחשד שהצעיר הוא זה שהצמיד את מכשיר המעקב לרכבה. במשטרה טרם זימנו אותו לחקירה.

עו"ד מור עטיה, שמייצג את לירון, אמר כי "קשה לתאר במילים את מסכת האירועים הקשה שמרשתי נפגעת העבירה נאלצה לסבול. כעת, גם לאחר הגשת כתב האישום בגין האמור, מרשתי נאלצת להתמודד עם אירועים מטרידים ומאיימים נוספים כגון התקנת מכשיר מעקב ברכבה. האירוע החמור מצוי בחקירה משטרתית, ואנו בטוחים שהמשטרה ובית המשפט יפעלו בנחישות המתחייבת לגילוי האמת ולמיצוי הדין עם האחראי לכך".

בכתב האישום שהוגש נגד הצעיר נכתב כי "הקשר ביניהם ידע עליות ומורדות, ובכל פעם שלירון ניסתה לסיים את הקשר, היה הנאשם עוקב אחריה ונוסע אחריה, מחכה לה מתחת לבית במשך שעות עד שהייתה יורדת, ואז היה מתפרץ לרכבה, נועל את עצמו ומקלל אותה עד שהייתה מצליחה להרגיע אותו". במהלך הקשר, כך עולה מכתב האישום, הוא איים עליה כמה פעמים שיפגע בה ואמר לה שאם לא תהיה איתו היא לא תהיה עם אף אחד אחר בחיים, וכן שלא כדאי לה לדעת מה עלולות להיות התוצאות אם תבגוד בו.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully