וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שסירב: שירה איסקוב קיבלה גט מבעלה שניסה לרצוח אותה

9.2.2021 / 13:55

איסקוב הגישה את תביעת הגירושים מאביעד משה כבר לפני שבוע, אך האחרון לא נעתר ונשלח לצינוק. בבית הדין הרבני בחיפה ניסו למנוע את דרישותיו של הבעל, וכעת אישר את בקשת הגט

בווידאו: שירה איסקוב בוועדה לקידום מעמד האישה/צילום: ערוץ הכנסת

שירה איסקוב קיבלה היום (שלישי) גט מבעלה אביעד משה, הנאשם שניסה לרצוח אותה בביתם במצפה רמון בערב ראש השנה. זאת, לאחר שבדיון הראשון בבקשתה של איסקוב סירב משה - ונשלח לצינוק.

בשבוע שעבר, לאחר קבלת תביעת הגירושים של איסקוב בת ה-31, זימן בית הדין הרבני בחיפה את הצדדים לדיון. בבית הדין הבהירו למשה בן ה-45 כי אם יסרב הוא יעמוד בפני סנקציות נוספות למעצר אותו הוא מרצה בגין ניסיון הרצח. הרבנים דחו את דרישות משה, והיום הוא נעתר לבקשתה של איסקוב.

שירה איסקוב במהלך כינוס הוועדה לקידום מעמד האישה בנושא מדיניות הפרקליטות בהסדרי טיעון בעבירות אלימות במשפחה 1 בפברואר 2021. צילום מסך, אתר רשמי
אישה חופשיה. איסקוב/אתר רשמי, צילום מסך

בשבוע שעבר השתתפה איסקוב בדיון בוועדה למעמד האישה של הכנסת בנושא מדיניות הפרקליטות בהסדרי טיעון בעבירות אלימות במשפחה. לדבריה, "חייבים לעשות פה שינוי. כשמתחילים משא ומתן להסדר טיעון, לקורבן אין בכלל מילה בעניין. אף אחד לא ישאל את דעתי או דעתה של קורבן אחרת".

"הקורבן צריכה לחשוש לחייה יחד עם מחשבות מה יקרה לאחר יום השחרור. במקרה שלי, הסנגור של אביעד לא יעשה לי חיים קלים, הוא יחקור אותי. ואני שואלת עוד שאלה - למה צריך לעבור את זה שוב ושוב? נתתי את העדות שלי כבר במשטרה, למה אני צריכה עוד פעם לראות את האיש הזה שניסה לרצוח אותי ואמר לי 'את לא תהיי האימא של הילד שלך'?", מחתה.

אביעד משה, חשוד בניסיון רצח אשתו במצפה רמון. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
דקר אותה בכל חלקי גופו תוך שקילל והשפיל. משה/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

בחודש אוקטובר האחרון הגישה פרקליטות מחוז דרום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד משה בגין ניסיון רצח של איסקוב. על פי עובדות כתב האישום, משה תקף את אשתו על רקע ויכוח שהתפתח ביניהם בשל רצונה להתגרש ולהעביר את החג יחד עם בנם בן הפעוט בבית הוריה.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אירה ויימן קריקון, "משה תקף את אשתו באכזריות מספר רב של פעמים באמצעות מערוך עץ שבו השתמשה לצורך הכנת חלות לחג, חנק אותה בצווארה ודקר באמצעות סכין מטבח משוננת עם להב באורך של עשרה ס"מ כ-20 דקירות בכל חלקי גופה".

עוד נכתב כי "הנאשם ניסה לרצוח את המתלוננת תוך שהוא מקלל ומשפיל אותה, חוסם בגופו את הדלת כדי שהיא לא תוכל לצאת ותוך התעלמות מוחלטת מזעקותיה ותחנוניה כי יפסיק, מבכיו קורע הלב של בנו שהיה ליד אמו, וכן מצעקותיהם של הוריה של המתלוננת ושל השכנים שלא יפגע בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully