וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב חיפה נעצר לאחר שאיים: "ארצח את בת זוגי כמו שהשוטר רצח את אשתו"

8.2.2021 / 17:44

אנטולי מרדכי, תושב שכונת הדר הכרמל בן 34, איים בפני שוטרים כי ייפגע בזוגתו בדומה לאופן בו השוטר אמיר רז חשוד שרצח את אשתו דיאנה. השופטת האריכה את מעצרו ביממה: "מדובר באיום ברמה הגבוהה ביותר". סנגורו הכחיש וטען כי היה תחת השפעת אלכוהול

בווידאו: הוארך מעצר אמיר רז החשוד ברצח אשתו; השכנים ערכו טקס לזכרה/צילום: שי מכלוף ורוני כנפו

שוטרי תחנת חיפה עצרו הבוקר (שני) גבר שאיים בפניהם, "ארצח את בת הזוג שלי כמו שהשוטר רצח את אשתו", בהתייחס לאמיר רז החשוד ברצח אשתו דיאנה רז בנעלה. החשוד, אנטולי מרדכי, תושב שכונת הדר הכרמל בן 34 הועבר לתחנה, נחקר והובא לבית משפט השלום בעיר.

עו"ד בוריס שרמן המייצג אותו מטעם הסנגוריה הציבורית טען כי היה בגילופין וכי "היא לא אשתו ולא חברתו והם אף פעם לא גרו ביחד". אולם השופטת אורית קנטור קבעה כי קיים יסוד סביר לחשד וכי "מדובר באיום ברמה גבוהה ביותר, הגם שנאמר בפני שוטרים". קנטור האריכה את מעצרו של מרדכי ביממה.

תחנת משטרה חיפה מחוז חוף. יואב איתיאל
איים בפני השוטרים. תחנת משטרת חיפה/יואב איתיאל

ביום שישי האחרון נרצחה רז בת ה-35, על פי החשד בידי אמיר בעלה, ששימש כשוטר סיור בתחנת משטרת מודיעין. בית משפט השלום בראשון לציון האריך שלשום את מעצרו של רז בתשעה ימים נוספים, כשבמח"ש בודקים האם החשוד בן ה-33 תקף את אשתו לפני שירה בה. ארבעת ילדיהם של בני הזוג הועברו לידי אביו של החשוד בכפר סבא.

דיאנה רז. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
נרצחה על פי החשד בידי בעלה השוטר. רז/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

אובי רז, אמו של השוטר החשוד, סיפרה לוואלה! NEWS כי לאחר האירוע בנה התקשר אליה וביקש שתבוא. היא תיארה את הרגע בו פגשה את בנה אחרי שעל פי החשד ירה בדיאנה. "כשהגעתי לשם, שלושה נכדים שיחקו בטרמפולינה בחוץ, יחד עם אמיר. הוא הכניס אותי הבייתה ואמר לי 'הרגתי את דיאנה'. לא היה כלום שם, כאילו לא הייתה נשמה מאחורי העיניים שלו, זה לא היה אמיר, זה לא היה הילד שלנו שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully