וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאנה רז, שנורתה למוות בידי בעלה, הובאה למנוחות: "המשפחה נקטפה"

עודכן לאחרונה: 7.2.2021 / 19:53

הלווייתה של רז, שנורתה למוות על ידי בעלה בביתם שביישוב נעלה שבבנימין, התקיימה בנוכחות משפחתית בבית העלמין ברחובות. אתמול הוארך מעצרו של הבעל החשוד ברצח אמיר רז בתשעה ימים נוספים

בווידאו: הוארך מעצר אמיר רז החשוד ברצח אשתו; השכנים ערכו טקס לזכרה/צילום: שי מכלוף ורוני כנפו

דיאנה רז, שנורתה למוות על ידי בעלה בביתם שביישוב נעלה שבבנימין, הובאה הערב (ראשון) למנוחות בבית העלמין ברחובות. משפחתה של דיאנה ביקשה לערוך את הלוויה בנוכחות משפחתית מצומצמת ורק כמה עשרות מבני המשפחה והחברים הקרובים הגיעו למקום. רז בת ה-35, נרצחה על פי החשד בידי אמיר בעלה, ששימש כשוטר סיור בתחנת משטרת מודיעין.

בית משפט השלום בראשון לציון האריך אתמול את מעצרו של רז בתשעה ימים נוספים, כשבמח"ש בודקים האם החשוד בן ה-33 תקף את אשתו לפני שירה בה. ארבעת ילדיהם של בני הזוג הועברו לידי אביו של החשוד בכפר סבא. רז לא הגיע לדיון, שנערך בהיעדרו, מאחר שהוא שהה ליד חולה קורונה מאומת. הוא יישלח בהמשך לבדיקה פסיכיאטרית.

השכנים של בני הזוג סיפרו כי האירוע התרחש בזמן שילדיהם היו בבית. אחד השכנים אמר כי "לא שמעו כלום", ולאחר המקרה רז יצא מביתו עם הילדים וחיכה לאימו שתיקח אותם. "הוא אמר לי 'שלום' ו'מה שלומך', כאילו לא קרה כלום".

דיאנה רז, שנורתה למוות בביתה בנעלה 5 פברואר 2021. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשפחה ביקשה לערוך את הלוויה בנוכחות משפחתית מצומצמת. דיאנה רז/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם זאת, גורם המעורה בפרטי חקירת הרצח אמר כי בין השניים "פרץ ויכוח על מערכת היחסים, ולפתע הוא שלף אקדח וירה בה, הוא טוען שלא תיכנן את זה מראש". לדברי אותו גורם הבעל "משתף פעולה בחקירה והביע צער וחרטה על מעשיו".

רז, יועצת זוגית במקצועה, הייתה פעילה במסגרת החיים הקהיליתיים ביישוב השקט שבבנימין, ויחד עם בן זוגה - היו מוכרים היטב. השכנים טוענים כי ידעו על בעיות ביחסים בין השניים, אך לא שיערו כי המקרה יסתיים כך.

"הדבר הכי גדול בסיפור הזה זה שלא הייתה כתובת על הקיר או טייפקאסט, ושום דבר מהסיפורים שאנחנו שומעים בזמן האחרון. זה לא היה בית של אלימות או מערכת יחסים אלימה, ובשנייה של איבוד הדעת משפחה שלמה נקטפת", תיארה שכנה וחברה קרובה של דיאנה, מרב הראל.

מנחמים מול בית משפחת רז בנעלה, 6 בפברואר 2021. רוני כנפו
שכנים מדליקים נרות מול בית משפחת רז בנעלה, אתמול/רוני כנפו

אמש ערכו השכנים ביישוב נעלה אירוע זיכרון לדיאנה בסמוך לבית המשפחה, שבו הדליקו נרות לזכרה. דוברת היישוב וחברתה של דיאנה, רונית עיני, אמרה במהלך אירוע הדלקת הנרות כי "המעמד הזה קשה לכולנו, דיאנה נגעה בכל אחד ואחת מאיתנו, בשנה מאתגרת של סגרים היית לנו אבוקה של אור גדול, תמיד בחיוך ובהומור".

עיני הוסיפה כי "אנחנו כאן כואבים, ושואלים את עצמנו איזה כלים היית נותנת לנו לטפל. אנחנו נחזק ונחבק את המשפחה לך. דיאנה סימלה אור גדול". מירב, חברה נוספת, אמרה במהלך הטקס כי "חברה שלי נרצחה בידי בעלה. בחיים לא האמנתי שאגיד את המשפט הזה. חווינו יחד שמחות במשך השנים האחרונות ובשנייה אחת הכל נגדע, אני לא מצליחה למצוא את המילים להיפרד מימך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully