וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית: נתניהו ביטל את נסיעתו לאיחוד האמירויות ובחריין

4.2.2021 / 9:09

מלשכתו של ראש הממשלה נמסר כי ההחלטה התקבלה בשל סגירת השמיים. בתחילת השבוע החליט נתניהו לקצר את ביקורו המיועד במפרץ ולהפוך אותו לביקור בזק של כשלוש שעות, אך גם זה בוטל

נתניהו: יש לחסן 90% מגילאי 50 ומעלה בתוך שבועיים/צילום: לע"מ, עריכה: אסף דרורי

לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיעה היום (חמישי) כי הוא מבטל את נסיעתו לאיחוד האמירויות ובחריין. זו הפעם השלישית בה נתניהו מבטל את נסיעתו.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "למרות חשיבותה של הנסיעה לאבו דאבי ובחריין, החליט ראש הממשלה בנימין נתניהו לדחות את הביקור בשלב זה בשל סגירת השמים. רה"מ נתניהו מעריך מאוד את ההזמנות של יורש העצר השייח' מוחמד בן זאיד ומלך בחריין חמד בן עיסא אאל ח'ליפה ואת השלום ההיסטורי שכונן בין מדינותינו".

טקס קבלת פנים בשדה התעופה בן גוריון למשלחת איחוד האמירויות, במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו 20 באוקטובר 2020. עמוס בן גרשום לע"מ, אתר רשמי
מבטל את נסיעתו למפרץ בפעם השלישית. נתניהו בטקס קבלת הפנים למשלחת איחוד האמירויות, באוקטובר/אתר רשמי, עמוס בן גרשום לע"מ

בתחילת השבוע החליט נתניהו לקצר את ביקורו המיועד במפרץ, ובמקום לטוס לשלושה ימים לאבו-דאבי, דובאי ובחריין, היה אמור לטוס לביקור בזק של כשלוש שעות בלבד. הנסיעה הייתה אמורה לכלול פגישה אחת באבו-דאבי עם יורש העצר והשליט בפועל של איחוד האמירויות מוחמד בן זאיד.

גורמים בסביבתו של ראש הממשלה הסבירו את הסיבה לקיצור הביקור בסגר המהודק ומצב התחלואה. "עושים רק את מה שחובה - הפגישה עם יורש העצר", אמרו.

עוד בוואלה!

הממשלה שוב תחליט על הסגר ברגע האחרון: "נתניהו משחק בחיי אדם"

לכתבה המלאה

ביקור הבזק במפרץ היה אמור להתקיים ב-9 בפברואר, לאחר שתי דחיות בחודשים האחרונים. כשיתקיים, יהיה זה ביקור פומבי ורשמי ראשון אי פעם של ראש ממשלה ישראלי באיחוד האמירויות. בסוף דצמבר דחה נתניהו את נסיעתו לאיחוד האמירויות הערביות ולבחריין, שתוכננה להתקיים בשבוע הראשון של ינואר. הסיבה לדחייה היתה החלטת הממשלה על תחילתו של סגר שלישי בשל העלייה בתחלואה.

זו היתה הפעם השנייה תוך חודש בה נדחתה נסיעת נתניהו למפרץ כמה ימים לפני שהיתה אמורה להתקיים. בסוף חודש נובמבר בוטלה נסיעת נתניהו לאבו-דאבי ומנאמה שתוכננה לשבוע הראשון של דצמבר. הסיבה לביטול אז הייתה בקשה של ממשלת בחריין. בעקבות ביטול ביקורו של נתניהו בוטל אז גם ביקור של שר החוץ גבי אשכנזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully