וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך 48 שעות: תשעה תושבי הגליל המערבי ננשכו ע"י תנים

2.2.2021 / 16:13

תשעת הננשכים, מכמה יישובים באזור, הגיעו לביה"ח בנהריה ביומיים האחרונים כשמצבם מוגדר קל. כולם חוסנו נגד כלבת ושוחררו לביתם כעבור כמה שעות. "ישבתי במשרד ופתאום קפץ עלי תן, נשך אותי ברגל ונמלט", סיפר אחד הנפגעים, שננשך בעסק שבו הוא עובד במרכז נהריה

בווידאו: תיעוד של תן תוקף אדם באזור נהריה/מצלמות אבטחה

תשעה בני אדם הגיעו ביומיים האחרונים לחדר המיון של המרכז הרפואי לגליל בנהריה, לאחר שננשכו על ידי תנים בנהריה ובסביבתה. כל תשעת הנפגעים, תושבי האזור, הגיעו במצב קל כשמרבית הפגיעות היו בגפיים. רוב המטופלים שוחררו לבתיהם לאחר קבלת טיפול בחדר המיון.

אחד הגברים שננשכו סיפר כי הותקף בעסק שבו הוא עובד במרכז העיר נהריה. "הבוקר ישבתי במשרד ופתאום קפץ עלי תן, נשך אותי ברגל ונמלט", הסביר. תושבים הותקפו בכמה יישובים בגליל המערבי, כשהצעיר מבין המותקפים בן 36 והמבוגר ביותר בן 73.

תן תוקף אדם בכניסה למפעל במושב שבי ציון. מצלמות אבטחה, צילום מסך
תן תוקף אדם בכניסה למפעל במושב שבי ציון/צילום מסך, מצלמות אבטחה

ממלאת מקום מנהל חדר המיון, ד"ר רינה דולינסקי אמרה כי "כל הננשכים נפגעו באורח קל ורובם שוחררו כעבור שעות ספורות לאחר קבלת טיפול בחדר המיון". היא הוסיפה כי "מדובר בנשיכות בגפיים, והננשכים טופלו על פי הנחיות משרד הבריאות וקיבלו חיסון נגד כלבת".

דן אלון, אקולוג בחברה להגנת הטבע אמר בתגובה כי "גודל אוכלוסיית התנים בישראל כולה ובצפון הארץ בפרט, הוא גבוה מאוד, וזה תוצר ישיר של עודף מזון זמין עבורם, במרחבים הפתוחים והעירוניים כאחד". לדבריו, "לצערנו, זוהי תוצאה של ניהול לא נכון של משק הפסולת בישראל, כדוגמת פסולת חקלאית, שלא מועברת לטיפול ראוי ומסודר ונזרקת בפחים פתוחים ובמקומות שאינם מתאימים לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully