וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה חדה בהתנפלויות התנים: עשרה בני אדם הותקפו בשבועיים האחרונים

שני ילדים ושמונה מבוגרים הותקפו בחמישה מקרים שונים. למעט תקיפה אחת, התנים הצליחו להימלט ולכן לא יכללו ברשימת מקרי הכלבת העומד על 51 מתחילת השנה. קמפינג חמת גדר יישאר סגור עד להודעה חדשה

צלמים זמניים מורשים

בשבועיים האחרונים חלה עלייה חדה בתקיפות התנים ועשרה בני אדם נפצעו בחמש תקיפות שונות, בהם שני ילדים. הילדה בת השש מחיפה, שתן החשוד כנגוע בכלבת התנפל עלייה אמש בקמפינג חמת גדר, חשה ברע והובהלה היום (ראשון) לבדיקות רופא כשהיא סובלת מחום גבוה. אתמול בלילה שוחררה לביתה מבית החולים רמב"ם לאחר שקיבלה טיפול מונע.

מקרה נוסף של תקיפת ילד בן שיש על ידי תן התרחש בשבוע שעבר במושב רוויה שמדרום לבית שאן. במקרה אחר, שני בני אדם נוספים התלוננו בשבוע שעבר כי הותקפו בידי תנים באזור הקיבוצים גשר וחמדיה שמצפון לבית שאן. גם בשלושת המקרים הללו התנים הצליחו להימלט, העלייה במקרי התקיפה מגיעה לאחר תקופה ממושכת של ירידה במקרי הכלבת ותקיפות התנים.

התן שנשך את הילדה ושלושה נוספים הצליח להימלט. מאחר שלא נערכה לו בדיקת מעבדה, מקרה זה לא נכנס לרשימת מקרי הכלבת, שעומדת על 51 מקרים. בסוף השבוע הקודם הותקפו שלוש נופשות נוספות באתר הקמפינג של חמת גדר על ידי תן שנורה למוות.

עוד בוואלה! NEWS:
עקבו אחרי הכסף: חמאס עושה הכול כדי להוכיח את קרבתו לאיראן
"חיי נהרסו": עבר ניתוח ראש מיותר במקום צנתור פשוט ונותר משותק
חיבוק חם או פיצוץ דרמטי: בסינגפור דרוכים לקראת פסגת קים-טראמפ

שוטרים מחפשים אחרי התן. שיר זוארץ, מערכת וואלה! NEWS
החיפוש אחר התן החשוד/מערכת וואלה! NEWS, שיר זוארץ

ראש המועצה האזורית עמק הירדן, עידן גרינבאום, הורה אמש על סגירת אתר הקמפינג באתר הנופש חמת גדר עד להודעה חדשה והיום הוחלט להשאירו סגור בשלב זה.

מבירור ראשוני עלה כי כמה תנים שהגיעו מצדו השני של גבול ירדן, נכנסו אל האתר ואחד מהם התנפל על מבקרים שישנו בתוך אחד האוהלים במקום. פרט לילדה בת השש, הוא תקף שתי צעירות בנות 23 ו-27 וגבר נוסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
תן חוצה את גבול ירדן ישראל. אופיר בן-חמו, מערכת וואלה! NEWS
תן סמוך לגבול ישראל/מערכת וואלה! NEWS, אופיר בן-חמו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully