וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני צעירים נהרגו בחילופי אש עם המשטרה בגליל, בהם סטודנט שנקלע לזירה

עודכן לאחרונה: 2.2.2021 / 8:55

כוח משטרה הגיע לטמרה במסגרת פעילות מבצעית וניסה לעצור ארבעה חשודים שירו לעבר בית בעיר. הארבעה פתחו לעברם באש, והשוטרים הגיבו בירי - שגרם למותם של אחד החשודים ואחמד חיג'זאי, שלמד למבחן בביתו והגיע למקום. שניים נוספים נפצעו באורח קשה, בהם רופא

בווידאו: 2 צעירים נהרגו בחילופי אש עם המשטרה בטמרה/מערכת וואלה! NEWS

שני צעירים נורו למוות הלילה (שלישי) במהלך חילופי אש עם שוטרים בטמרה, ושניים נוספים נפצעו באורח קשה. אחד ההרוגים, אחמד חיג'אזי בן 22, הוא סטודנט לסיעוד שנקלע למקום.

המשטרה הגיעה לעיר במסגרת פעילות מבצעית. השוטרים הבחינו בארבעה חשודים שירו לעבר בית וניסו לעצור אותם, אך אלו הגיבו לעברם באש עם כלי נשק אוטומטיים. במהלך חילופי הירי ביניהם, נפגעו שניים מהחשודים ואחד מהם מת מפצעיו תוך זמן קצר.

שני אזרחים שנקלעו לזירה, בהם רופא, נפגעו גם הם מהירי ופונו לבית החולים רמב"ם בחיפה. הרופאים נאלצו לקבוע את מותו של חיג'אזי, סטודנט שיצא מביתו בעקבות קולות הירי שעלו מחילופי האש.

מפרטי החקירה עולה כי אחד החשודים נמלט מזירת האירוע והמשטרה פועלת לאיתורו. במקום נמצאו רובים מסוג M-16 עמם ביצעו החשודים את הירי.

זירת חילופי האש בין תושבים בטמרה לשוטרים, 2 בפברואר 2021. ללא, צילום מסך
זירת הירי בטמרה, הלילה/צילום מסך, ללא
אחמד חיג'אזי ההרוג בטמרה. -, אתר רשמי
ב-22:37 למד למבחן, שעה לאחר מכן - נהרג. חיג'אזי/אתר רשמי, -

על פי עדויות שנמסרו למרכז מוסאוא, חיג'אזי הוא סטודנט לסיעוד שהתחיל אתמול את התנסותו המעשית כאח סיעודי בבית חולים כרמל בחיפה. בשיחת ווטסאפ עם חברו כתב חיג'אזי בשעה 22:37 כי הוא לומד למבחן בביתו, וקבע עמו לנסוע הבוקר יחד ללימודים. שעה לאחר מכן, הוא נורה למוות.

בעקבות האירועים הפגינו עשרות תושבים בכביש הראשי בטמרה נגד השימוש המופרז שעשתה המשטרה בנשק חי, שהביא למותו של חף מפשע ופציעת אזרחים. ראש עיריית טמרה, ד"ר סוהיל דיאב, מחה בפגישה שהתקיימה עם פיקוד המשטרה על השימוש המופרז בנשק שעשו השוטרים בעיר.

"היד הקלה של שוטרים בשימוש בנשק חי כלפי ערבים מפיל שוב קורבנות חפים מפשע. משטרה מקצועית לא יורה לכל עבר בתוך שכונת מגורים. המרכז מצפה שחקירה של המחלקה לחקירות שוטרים תחל כבר הלילה. האירוע יכל להסתיים בפצועים ולא היה צריך להסתיים בפגיעה בחפים מפשע", מסרו מוסאוא.

זירת הירי בה היו חילופי אש עם המשטרה בטמרה, 2 בפברואר 2021. באדיבות פאנט, אתר רשמי
זירת הירי בטמרה, הלילה/אתר רשמי, באדיבות פאנט
הנשקים שנתפסו בזירה. 2 בפברואר 2021. דוברות משטרת ישראל
הנשקים שנתפסו בזירה, הלילה/דוברות משטרת ישראל

בעקבות אירועי אלימות, הצתות, ירי וסחר בסמים שהתרחשו במסגרת סכסוך בין עבריינים בטמרה, המשטרה עצרה אתמול לפנות בוקר 19 חשודים במעורבות לאירועים. מעצרים אלו מתווספים לשמונה חשודים נוספים שנעצרו במהלך השבוע במעורבות. השוטרים איתרו תחמושת, סמים מסוגים שונים, אקדחי איירסופט ומיליון ומאתיים חמישים אלף שקלים. כלל החשודים הובאו לחקירה ובהמשך יוחלט על הבאתם לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם.

אירוע ירי נוסף קרה כמה שעות קודם לכן, בו גבר בשנות ה-30 לחייו נורה אמש למוות בנצרת. הצעיר פונה לבית החולים האנגלי בעיר במצב אנוש עם סימני ירי על גופו, שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully