וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנק למוות ודיווח למשטרה: תושב ירוחם הואשם ברצח בת זוגו

26.1.2021 / 11:19

כתב אישום הוגש נגד סקוט ניומן, שתקף באלימות את לטרישיה פוינטר בדירתם בעיר עד למותה. בין השניים פרץ ויכוח, ולאחר מכן הגבר החל לחנוק את בת זוגו - שנאבקה בו ואף ניסתה לנפץ זכוכית כדי לעצור אותו. בהמשך התקשר למשטרה: "ביצעתי רצח"

בווידאו: אישה בת 53 מירוחם נרצחה, בעלה נעצר/צילום: שי מכלוף, דוברות משטרת ישראל ומד"א

כתב אישום הוגש היום (שלישי) נגד סקוט ניומן בגין רצח בת זוגו לטרישיה פוינטר בירוחם לפני שלושה שבועות. מכתב האישום עולה כי ניומן בן ה-53 חנק למוות את פוינטר, בת גילו, למרות ניסיונותיה להיאבק בו. לאחר מכן התקשר למשטרה ודיווח: "אני ביצעתי רצח". הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו.

לפי כתב האישום, ב-4 בינואר בשעות הבוקר, שהו בני הזוג בדירתם בירוחם. פוינטר, חברה בקהילת העבריים, הכינה ארוחת בוקר לניומן, והתארגנה לצאת לעבודה. אז פרץ בין השניים ויכוח מילולי, ככל הנראה על רקע קנאה, ובעת שהאישה עמדה לצאת - הנאשם אחז את צווארה וחנק אותה כדי לגרום למותה.

פוינטר ניסתה להיאבק בניומן, שרטה אותו בציפורניה, אחזה בכוס של נר מזכוכית בניסיון לעצור את הנאשם ובמהלך המאבק, התנפצה הכוס על הרצפה. השניים נפלו על הרצפה, בעוד פוינטר נחבלה בגבה ובידה משברי הזכוכית של הכוס. אז, ניומן רכן מעליה והמשיך לחנוק אותה - עד שגרם למותה.

לטרישיה לני פוינטר נרצחה בירוחם. -, אתר רשמי
בעלה דיווח על הרצח. פוינטר/אתר רשמי, -

צוותי רפואה שהוזעקו אל המקום מצאו אותה ללא הכרה, ונאלצו לקבוע את מותה בתום ניסיונות החייאה. מפקד מרחב נגב, תת ניצב יאיר חצרוני הגיע לזירה מלווה במפקד תחנת דימונה, סנ"צ משה זריהן, שם קיימו השניים הערכת מצב.

"היום סמוך לשעה 6:30 התקשר אדם למוקד המשטרה ודיווח שהוא פגע בבת זוגתו. כוחות שהגיעו למקום מצאו אישה כשהיא שרועה בסלון עם סימני אלימות קלים", אמר סנ"צ זריהן בביקורו בזירה. "מיד הזעקנו צוות מד"א שהגיעו ונתנו טיפול לאישה, לצערי הם נאלצו לקבוע את מותה".

יו"ר נעמת, חגית פאר, מחתה בעקבות המקרה על כך שפוליטיקאים אינם אינם עושים מספיק כדי להיאבק ברצח נשים, כך לדבריה. "הבחירות מעניינות את הממשלה והכנסת הרבה יותר מחייהן של מאות אלפי נשים שחיות במעגל האלימות בישראל. הפוליטיקאים שלנו, מכל המפלגות, יוציאו מיליארדים על מערכת בחירות נוספת - אך את התכנית למאבק באלימות במשפחה שהממשלה עצמה אישרה הם לא מצליחים לתקצב מאז שנת 2017", אמרה פאר.

"שנה חדשה החלה אך גל הטרור נגד נשים נמשך ולא עצר לכבודה - אני קוראת לכל אישה במצוקה וגם לכל מכר, שכן או קרוב משפחה שחושד שאישה בקרבתו נתונה לטרור - לא להסס ולפנות לגורמים המקצועיים. זו באמת הצלת נפשות", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully