וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 53 נרצחה בירוחם; בעלה נעצר בחשד שחנק אותה למוות

4.1.2021 / 7:32

לטרישיה לני פוינטר, חברה בקהילת העבריים נמצאה מתה לאחר שבעלה התקשר למשטרה, הודיע על המעשה והסגיר את עצמו. הוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה. צוותי רפואה שהוזעקו למקום ביצעו פעולות החייאה באישה, אך נאלצו לקבוע את מותה בזירה. יו"ר נעמת: "גל הטרור נגד נשים נמשך"

בווידאו: אישה בת 53 מירוחם נרצחה, בעלה נעצר/צילום: שי מכלוף, דוברות משטרת ישראל ומד"א

אישה בת 53 נרצחה היום (שני) בבית ברחוב סלעית בירוחם. בעלה, החשוד כי חנק אותה למוות, התקשר למשטרה והודיע על המעשה, נעצר והועבר לחקירה. נסיבות המקרה עדיין נבדקות. צוותי רפואה שהוזעקו אל המקום מצאו אותה ללא הכרה, ונאלצו לקבוע את מותה בתום ניסיונות החייאה. הנרצחת היא לטרישיה לני פוינטר, חברה בקהילת העבריים.

מפקד מרחב נגב, תת ניצב יאיר חצרוני הגיע לזירה מלווה במפקד תחנת דימונה, סנ"צ משה זריהן, שם קיימו השניים הערכת מצב.

"היום סמוך לשעה 6:30 התקשר אדם למוקד המשטרה ודיווח שהוא פגע בבת זוגתו. כוחות שהגיעו למקום מצאו אישה כשהיא שרועה בסלון עם סימני אלימות קלים", אמר סנ"צ זריהן בביקורו בזירה. "מיד הזעקנו צוות מד"א שהגיעו ונתנו טיפול לאישה, לצערי הם נאלצו לקבוע את מותה. החשוד נעצר ונמצא כרגע בחקירה". הוא הוסיף כי מעבר לכך לא ניתן למסור פרטים נוספים לגבי החקירה.

לטרישיה לני פוינטר נרצחה בירוחם. -, אתר רשמי
לטרישיה לני פוינטר שנרצחה הבוקר בירוחם/אתר רשמי, -

"כשהגענו למקום, השוטרים הובילו אותנו לדירה", סיפר פרמדיק מד"א יגאל אסייג שהוזעק למקום, "ראינו אשה כבת 53 מחוסרת הכרה, ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק, התחלנו בפעולות החייאה, ולאחר נסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותה".

חשד לרצח אישה על ידי בעלה, ירוחם, 4 בינואר 2021. שי מכלוף
הבעל התקשר למשטרה והודיע על המעשה. הדירה של בני הזוג בירוחם, הבוקר/שי מכלוף

יור נעמת, חגית פאר, מחתה בעקבות המקרה על כך שפוליטיקאים אינם אינם עושים מספיק כדי להיאבק ברצח נשים, כך לדבריה. "הבחירות מעניינות את הממשלה והכנסת הרבה יותר מחייהן של מאות אלפי נשים שחיות במעגל האלימות בישראל. הפוליטיקאים שלנו, מכל המפלגות, יוציאו מיליארדים על מערכת בחירות נוספת - אך את התכנית למאבק באלימות במשפחה שהממשלה עצמה אישרה הם לא מצליחים לתקצב מאז שנת 2017", אמרה פאר.

"שנה חדשה החלה אך גל הטרור נגד נשים נמשך ולא עצר לכבודה - אני קוראת לכל אישה במצוקה וגם לכל מכר, שכן או קרוב משפחה שחושד שאישה בקרבתו נתונה לטרור - לא להסס ולפנות לגורמים המקצועיים. זו באמת הצלת נפשות", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully