וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח וההתאבדות באסף הרופא: "אני לא כועסת על אבא"

16.12.2020 / 12:12

ריטה ואטאשצ'וק, בתם של בני הזוג סניה ונדיה אפשטיין, אמרה כי אביה אמר שלא יוכל לחיות יום אחד בלי אמה, חולה סופנית שאושפזה בבית החולים, ועברה גם שבץ שמנע ממנה לדבר: "אף אחד לא רוצה להיות במצב כזה. הוא פשוט פטר אותה מכל הסבל"

בווידאו: בן 76 ירה למוות באשתו, חולה סופנית, והתאבד/צילום: יותם רונן ויוסי אלוני - פלאש 90

יום לאחר שסניה אפשטיין ירה למוות באימה נדיה אפשטיין ושם קץ לחייו בבית החולים אסף הרופא, אומרת בתם של בני הזוג כי אינה כועסת על אביה. "אני לא יודעת איך אני הייתי מתנהגת במצב כזה. אימא סבלה והוא פשוט פטר אותה מכל הסבל. אבל בצורה כזאת, עם היריות, זה כן פוגע בי. אני מנסה לא לחשוב על זה", אמרה ריטה ואטאשצ'וק לוואלה! NEWS.

נדז'דה אפשטיין הייתה חולה סופנית, שבנוסף לסרטן שבו לקתה, עברה שבץ שמנע ממנה לדבר. "אימא מעולם לא אמרה שאם תהיה חולת סופנית אז היא תרצה למות", אומרת ביתה. "אבא נשבר פשוט מכל המראות שהוא ראה. זה לא קל לראות את אמא במצב הזה, כולה סימנים כחולים. והיא לא יכולה לדבר. הכי גרוע שהיא לא יכלה לדבר".

"אף אחד לא רוצה להיות במצב כזה", אמרה בדמעות. "בגלל השבץ היא לא יכלה לקבל טיפול כימו. זה היה הסוף".

האירוע התרחש בשעות הצהריים, אז התקבלו דיווחים על הירי בשטח בית החולים. מפרטי החקירה עולה כי אפשטיין בן ה-76 נכנס למחלקה הנוירולוגית, בה אושפזה אשתו. בשלב מסוים שלף אקדח שהיה ברשותו וירה לעברה, ולאחר מכן שם קץ לחייו. מהמרכז הרפואי נמסר כי חולה שהיה בחדר הסמוך נשרט ברגלו מקליע שחדר את הקיר.

אירוע הירי והתאבדות באסף הרופא | נדיה ושמעון אפשטיין. -, אתר רשמי
"היו זוג מאוהב". סניה ונדיה אפשטיין/אתר רשמי, -

"אבא היה מהנדס בניין, שיצא לפנסיה בספטמבר האחרון ולא היה מאבטח כמו שפרסמו (בכלי תקשורת אחרים - ס"ל)", סיפרה ואטאשצ'וק. "אני חשבתי שיש לו רישיון נשק להחזקה ולא לנשיאה - ולכן חשבתי שאמא בטוחה".

אתמול בבוקר, לפני התקרית, היא ביקרה את אימה. "האכלתי אותה, טיפלתי בה. שיהיה לה נעים, דיברתי איתה הייתי לידה כל הזמן. ואז אחר הצהריים הגיע אבא, חפפתי אותו על מה טיפלתי, מה עוד צריך לעשות עם הצוות", סיפרה.

עוד בוואלה!

בן 76 ירה למוות באשתו המאושפזת במצב סופני בביה"ח אסף הרופא - והתאבד

לכתבה המלאה

לדבריה, הוא נהג כרגיל במפגש ביניהם. "אבא לא נפרד ממני בצורה מסוימת, כאילו שמחר ניפגש שוב. הכל היה תקין, רגיל מצידו. רק אמר 'אין לי כוח, אין לי כוח, תטפלי את, אני לא יודע'. אמרתי יום לפני המקרה לעובדת סוציאלית שאבא זקוק לעזרה, היא הבטיחה שתדבר איתו".

זירת אירוע הירי באסף הרופא 15 בדצמבר 2020. יוסי אלוני, פלאש 90, פלאש 90
כוחות משטרה באסף הרופא, אתמול/פלאש 90, יוסי אלוני, פלאש 90

"אבא אמר לי 'אם היא תמות אני לא יכול להיות יום בלעדיה בכלל. אמא חשובה לי יותר מהכל", הוסיפה. "אחרי שחזרתי מבית החולים כאב לי הראש, לקחתי כדור והלכתי לישון. שמתי את הטלפון על שקט. ראיתי שבעלי חזר הביתה ושהבת שלי מתקשרת - בדרך כלל היא לא מתקשרת כי היא חירשת. ואז ראיתי שהיא שלחה ידיעה על המקרה. ככה גילינו, דרך התקשורת. המשטרה לא הספיקה להודיע לנו קודם".

לדבריה, אהבה גדולה שררה בין הוריה, שהיו נשואים במשך 55 שנה. "הם היו זוג מאוהב. היו חולים אחד על השני, ממש ככה. אבא תמיד דאג לאמא, לא רצה שהיא תסבול", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully