וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהסדר טיעון: דורס שני רוכבי האופניים בשרון הורשע בהמתה בקלות דעת

26.1.2021 / 9:56

יהונתן פדידה הורשע בהמתה בקלות דעת של יניב לוגסי ותומר וינשטיין, אותם דרס ב-2019 ליד מושב בני ציון. הוא הורשע גם בשיבוש הליכי משפט ונהיגה בקלות ראש, והפרקליטות תבקש להטיל עליו 12 שנות מאסר

בווידאו: הוארך מעצרו של יונתן פדידה, שדרס למוות את תומר וינשטין ויניב לוגסי/עריכה: טל רזניק

בית המשפט המחוזי מרכז הרשיע היום (שלישי) את יהונתן פדידה בהמתה בקלות דעת של יניב לוגסי ותומר וינשטיין - שני רוכבי אופניים שדרס למוות ב-2019. פדידה הורשע במסגרת הסדר טיעון גם בשיבוש הליכי משפט ונהיגה בקלות ראש, והפרקליטות תבקש להטיל עליו 12 שנות מאסר.

בכתב האישום שהוגש נגד פדידה, תושב אור עקיבא בן 29, בינואר שעבר, נטען כי הוא ערך שינויים ברכבו לצורך הגדלת הספקת המנוע, ובשנתיים שקדמו לתאונה נהג פעמים רבות במהירות מופרזת ובאופן מסוכן.

בבוקר התאונה, כך נטען, הוא נהג לכיוון מקום עבודתו תחת השפעת קנביס, וכשברשותו 8.48 גרם של הסם. ויינשטיין ולוגסי נסעו בשולי הנתיב הנגדי לנסיעתו, כשמימינם מעקה בטיחות. באותה עת הוא עקף במהירות גבוהה - 158.6 קמ"ש לפחות - שני כלי רכב ועל כן עבר לנתיב הנגדי, ובשלב מסוים הבחין ברכב שהופיע מולו במרחק קרוב.

יונתן פדידה במהלך דיון בעניינו בבית המשפט המחוזי מרכב, לוד 19 בינואר 2021. יוסי זליגר/פלאש90, אתר רשמי
הפרקליטות תבקש 12 שנות מאסר. פדידה/אתר רשמי, יוסי זליגר/פלאש90

בעקבות זאת, הוא סטה ימינה בחדות בחזרה לנתיב שבו נסע, אך איבד שליטה על הרכב, סטה שוב לנתיב הנגדי ופגע במעקה הבטיחות. על פי כתב האישום, הרכב הסתחרר ופגע בשני רוכבי האופניים, שנהרגו במקום. לאחר מכן, כך נטען, פדידה השליך את שקית הסמים מרכבו.

במהלך החקירה נעצר גם אביו של פדידה, אלברט, בחשד לשיבוש חקירה ובהמשך שוחרר למעצר בית. זאת, לאחר שבאחד הדיונים, לאחר שהשופט אישר להורי הנהג לגשת אל בנם ולחבקו, האב, על פי החשד, ניצל זאת כדי לדבר איתו.

תומר ווינשטיין רוכב האופניים שנהרג בתאונה הבוקר, בני ציון 16 בדצמבר 2019. באדיבות המשפחה
תומר וינשטיין שנהרג בתאונה/באדיבות המשפחה
יניב לוגסי רוכב האופניים בנהרג מפגיעת רכב הבוקר, בני ציון 16 בדצמבר 2019. באדיבות המשפחה
יניב לוגסי שנהרג בתאונה/באדיבות המשפחה

נציג הפרקליטות עו"ד שגיא שגב מסר בתום הדיון כי "הנאשם הודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בכל העבירות שיוחסו לו בכתב האישום המקורי. הסדר הטיעון אינו כולל הסכמה לעניין העונש. אנו רואים את התיק הזה בחומרה והעונש אותו ביקשנו לגזור על הנאשם, 12 שנות מאסר, עולה על הפסיקה הנוהגת במקרים דומים ומשקף לטעמנו את החומרה הרבה של התיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully