וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה הקטלנית בשרון: אביו של הנהג נחקר בחשד לשיבוש חקירה

18.12.2019 / 19:53

לוואלה! NEWS נודע כי אביו של יונתן פדידה, שעל פי החשד דרס למוות שני רוכבי אופניים בקדימה-צורן, עוכב לחקירה על ידי המשטרה ובהמשך שוחרר למעצר בית. בדיון בהארכת מעצרו, טענה המשטרה כי הבדיקות העלו כי החשוד היה תחת השפעת סם, ממנו ניסה להיפטר לכאורה לאחר התאונה

עריכה: עמית שמחה

אביו של הנהג החשוד בדריסתם למוות של שני רוכבי אופניים בשרון עוכב לחקירה בחשד לשיבוש חקירה - כך נודע הערב (רביעי) לוואלה! NEWS. בהמשך, האב אלברט פדידה שוחרר למעצר בית. בתאונה, שאירעה ביום שני בבוקר, נהרגו תומר ויינשטיין ויניב לוגסי, בעת שרכבו על אופניים בקדימה-צורן.

יונתן פדידה, תושב אור עקיבא בן 29, נעצר לאחר התאונה. אתמול בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרו בשלושה ימים. הנהג נחשד בין היתר בעבירת המתה בקלות דעת כפולה, בנהיגה בקלות ראש, נהיגה במהירות שאינה תואמת את תנאי הדרך והיזק לרכוש. מחר יובא הנהג לדיון נוסף בבית משפט השלום בפתח תקווה, שצפוי להאריך את מעצרו.

טרם עיכובו לחקירה של האב, הוריו של פדידה אמרו כי הם הרוסים בשל מה שאירע. "אני סבא ואני מרגיש שהבן שלי הרס אותם, הוא הרוס ואנחנו הרוסים בגלל מה שקרה". לטענת פדידה, הם לא יודעים דבר על פרטי המקרה. "הוא יצא לעבודה כמו כל בוקר. הלכתי לראות את המקום, והכי עצוב שראיתי שם רוכבי אופניים".

האב המשיך ואמר כי כשהגיע לזירת התאונה, אמר לרוכבי האופניים שפגש כי רק אתמול נהרגו שם שני אנשים, "הם אפילו לא הקשיבו לי. הייתה שם אישה שאמרה שכל יום זה קורה. הכביש היה מלא ברוכבים בדיוק בשעת התאונה".

שני רוכבי האופניים, יניב לוגסי ותומר ויינשטיין, שנהרגו מפגיעת מכונית בכניסה לבני ציון ב-16 לדצמבר 2019. m, צילום מסך
נהרגו בתאונה. ויינשטיין ולוגסי/צילום מסך, m

לטענת נציג המשטרה בדיון שהתקיים אתמול, מבדיקת שתן ראשונית שנתן פדידה עולה כי בעת התאונה היה תחת השפעת סמים. עוד טוענים במשטרה כי ברכבו של החשוד נעשו שינויים מבניים שלא באישור משרד התחבורה על מנת שהרכב יאיץ וייסע מהר יותר.

בוחן התנועה מטעם המשטרה הציג לשופט ארז מלמד את השינויים שעשה פדידה ברכב, והסביר: "המערכות האלה מאיצות את הרכב למהירויות של רכבי ספורט. המהירות שם היא מקסימום 70 קמ"ש, בפועל הוא נסע במהירות גבוהה הרבה יותר".

הבוחן הוסיף ואמר כי החשוד "כבר ניסה לשבש חקירה", כשזרק לאחר התאונה שקית סמים שהייתה לכאורה ברכבו, והוסיף כי לדברי החשוד, הוא עובר במקום מדי יום ומכיר את תוואי הדרך, ועל כן לא הופתע ממנו. הבוחן גם אמר כי לפדידה עבר תעבורתי רלוונטי לעניין התאונה, כשלאחרונה נרשם לו דוח על מהירות.

עוד בוואלה!

מעצר החשוד בדריסה הקטלנית בשרון הוארך: חשד שנהג תחת השפעת סמים

לכתבה המלאה
אלברט ואליס , הוריו של יונתן פדידה הנהג החשוד בדריסת שני רוכבי אופניים למוות בשרון בבית המשפט בפ"ת עם העו"ד שלהם, 17 בדצמבר 2019. מערכת וואלה!
"הרוסים". הוריו של הנהג החשוד, אתמול/מערכת וואלה!

בחקירתו סיפר הנהג כי הוא ישן היטב בלילה שלפני התאונה ולא צרך אלכוהול או סמים. בנוסף לכך, הוא טען כי איבד שליטה על הרכב בעיקול. עו"ד עדי כרמלי, המייצג את החשוד, אמר כי "מנעו ממנו ייעוץ, יכלו להביא אותו לבית משפט והמשטרה סתם משכה זמן - זה מעצר לא חוקי". עו"ד תומר גונן המייצג גם הוא את החשוד, הוסיף כי פדידה "הקיא כל הלילה והוא במצב נפשי לא טוב".

(עדכון ראשון: 19:13)

יונתן פדידה הנהג החשוד בדריסת שני רוכבי אופניים למוות בשרון בבית המשפט בפ"ת עם העו"ד שלהם, 17 בדצמבר 2019. מערכת וואלה!
אביו נעצר בחשד לשיבוש חקירה. יונתן פדידה/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully