וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר ובת זוגו הותקפו בחניון בבאר שבע: "משכו אותה בשיער ואיימו לדקור אותי"

21.1.2021 / 15:30

אביב אגם פרסם פוסט בקבוצת פייסבוק של תושבים, ובו תיאר כיצד שלושה רעולי פנים בעלי מבטא ערבי גנבו את רכבו באלימות. הוא קרא להתערבות הרשויות: "אנחנו סובלים בעיר מגניבות ופריצות באופן תדיר מאוד". ראש העיר פנה לאוחנה בבקשה לסיוע: "השתוללות של בני מיעוטים"

אביב אגם. מתוך חשבון הפייסבוק של אביב אגם, אתר רשמי
הותקף בחניון של אצטדיון טרנר. אביב אגם/אתר רשמי, מתוך חשבון הפייסבוק של אביב אגם

צעיר מבאר שבע ובת זוגו הותקפו הלילה (חמישי) בחניון של אצטדיון טרנר בעיר. אביב אגם, חייל משוחרר, סיפר כי שלושה רעולי פנים איימו עליהם בסכינים ומצ'טות, הפשיטו אותו וגנבו את רכבו. "בסביבות השעה 01:00 הגיעו שלושה רעולי פנים חמושים בסכינים עם מבטא ערבי, אחד מהם איים לדקור אותי", שחזר אגם בשיחה עם וואלה! NEWS.

"תפסו את חברה שלי והוציאו אותה מהרכב, תוך שהם משכו אותה מהשיער. איימו עליי בסכין כדי שאצא מהאוטו. התחננתי אליו 'אל תדקור אותי ואל תפגע בחברה שלי', מבחינתי ערך לרכוש לא עומד בקנה מידה אחד עם ערך החיים", המשיך אגם בתיאור אירועי הלילה.

לאחר שהצליחו להשתלט על הרכב, השלושה נמלטו מהמקום. אגם פרסם פוסט בקבוצת פייסבוק של תושבי באר שבע, שבו גילה כי הוא לא הנפגע היחיד ממקרים דומים בעיר. לדבריו, "אם הייתי מתנגד הייתי נדקר. אני חושב שצריך לשים לזה סוף, הרשויות צריכות לאכוף. בתור תושב שחיי 22 שנה בבאר שבע, אני יכול להעיד באופן חד משמעי שאנחנו סובלים ממספר גדול של גניבות, פריצות ומעשי אלימות באופן תדיר מאוד".

אצטדיון טרנר, הפועל באר שבע. ברני ארדוב
שלושה רעולי פנים גנבו את הרכב מבני הזוג. אצטדיון טרנר בבאר שבע/ברני ארדוב
פוסט שפרסם אביב אגם מבאר שבע ובו כתב על כך שהותקף באצטדיון טרנר בעיר. מתוך הפייסבוק של אביב אגם, אתר רשמי
הפוסט שפרסם אביב אגם/אתר רשמי, מתוך הפייסבוק של אביב אגם

בעקבות פרסום המקרה, פנה היום ראש העיר רוביק דנילוביץ' לשר לביטחון הפנים אמיר אוחנה בבקשה לנקוט צעדים למיגור הפשיעה בבאר שבע. דנילוביץ' כתב לאוחנה כי "אנו עדים לחציית קווים ולהשתוללות ברוטלית במקרי האלימות והפשיעה מקרב בני מיעוטים, המטילים אימה על תושבי באר שבע והנגב. כראש עיר, אינני יכול להשלים עם תופעה חמורה שכזו, שפוגעת בביטחונם של תושבי המטרופולין".

"אני פונה אליך בבקשה לקיים יחד איתנו ועם אנשי הביטחון פגישת עבודה דחופה בנושא, על מנת שינקטו הצעדים הדרושים, בתקיפות ובמלוא הנחישות". עם זאת, הבהיר דנילוביץ' כי "כנופיות אלו של בריונים חסרי רסן, מכתימות ציבור שלם מקרב האוכלוסייה הבדואית במרחב הנגב, שרובה המכריע חיה לצידנו בשותפות מלא במגוון תחומי החיים. אסור לנו לעבור לסדר היום נוכח הפגיעה החמורה בביטחונם האישי של התושבים".

מהמשטרה נמסר כי התקבלה תלונה ונפתחה חקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully