וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבב מינויים בצמרת המשטרה: דוד ביתן ישמש סמפכ"ל; מונו ראשי מחוזות חדשים

18.1.2021 / 16:25

במסגרת הסבב, שאושר על ידי השר אוחנה ויוצא אל הפועל אחרי שקובי שבתאי קיבל את מינוי הקבע כמפכ"ל המשטרה, נבחר דורון תורג'מן כמחליפו של דורון ידיד במחוז ירושלים, ואמיר כהן הוכרז כמפקד משמר הגבול

בווידאו: טקס הענקת דרגות למפכ"ל רנ"צ קובי שבתאי/צילום: דוברות משטרת ישראל

השר לביטחון פנים אמיר אוחנה אישר היום (שני) שורת מינויים בצמרת המשטרה, לרבות מפקדים למחוזות השונים. במסגרת המינויים בין היתר, ניצב דוד ביתן המשמש כיום בתפקיד מפקד מחוז תל אביב ימונה לסמפכ"ל וישמש סגנו של רב-ניצב קובי שבתאי, שזכה אתמול במינוי הקבע. את שבתאי עצמו יחליף בפיקוד על משמר הגבול אמיר כהן, המשמש כיום בתפקיד ראש חטיבת ההדרכה של המשטרה.

עוד הוכרז כי ניצב עמיחי אשד, המשמש כיום בתפקיד מפקד מחוז מרכז ימונה למפקד מחוז תל אביב. ניצב משה ברקת המשמש כיום בתפקיד מפקד מחוז ש"י ימונה למפקד מחוז מרכז. ניצב פרץ עמר המשמש כיום בתפקיד מפקד מחוז חוף ימונה למפקד מחוז דרום.

ניצב יורם סופר, המשמש כיום בתפקיד מפקד מחוז דרום, יעבור לפקד על מחוז חוף. תנ"צ עוזי לוי, המשמש כיום בתפקיד סגן מפקד משמר הגבול ימונה למפקד מחוז ש"י, ויעלה לדרגת ניצב. דורון תורג'מן המשמש כיום בתפקיד מפקד מרחב קדם הוכרז כמחליפו של דורון ידיד, כמפקד מחוז ירושלים שפרש מתפקידו לאחר שלא מונה למפכ"ל.

רב ניצב יעקב שבתאי מונה למפקח הכללי של משטרת ישראל, 17 בינואר 2021. משרד הביטחון
שבתאי עם מינויו הקבוע למפכ"ל, אתמול/משרד הביטחון

מינויים נוספים שאושרו היום, הם מינויו של תנ"צ בועז גולדברג, המשמש כיום בתפקיד סגן ראש אגף התנועה, לראש אגף משאבי אנוש ויועלה לדרגת ניצב. דני קריבו, המשמש מאז שנת 2005 כסמנכ"ל כללי וראש אגף תכנון תקצוב ובקרה במשרד לביטחון הפנים, ימונה לממלא מקום ראש אגף התכנון במשטרה.

מינויים חדשים במשטרת ישראל. משטרת ישראל, עיבוד תמונה
המינויים החדשים במשטרה/עיבוד תמונה, משטרת ישראל

סבב המינויים במשטרה מגיע, לאחר שאתמול אישרה הממשלה פה אחד את מינויו של ניצב קובי שבתאי כמפכ"ל קבוע, אחרי שנתיים עם ממלא-מקום בראש המשטרה. ההחלטה הסופית הגיעה לאחר מחלוקות ומתחים בין כחול לבן והליכוד סביב המינויים הבכירים, שהביאו לעיכוב בבחירת המועמד ובאישורו במשך תקופה ארוכה.

שר הביטחון בני גנץ קרא ביום חמישי שעבר לכנס את הממשלה כדי לאשר את המינוי, והסכים כי המינוי היחיד שיעלה בישיבת הממשלה היום יהיה מינויו של המפכ"ל. את מינויה של גונדר קטי פרי לנציבת שב"ס מתנים במפלגה באישורם של 36 מינויים מקצועיים של שגרירים, עמם משרד החוץ מחכה כבר חודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully