וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 30 התחשמל למוות בביתו בנתיבות; גבר נספה בשריפה בקריית ים

16.1.2021 / 21:46

חובשים ופרמדיקים של מד"א, שהוזעקו לזירת האירוע, העניקו לו במקום טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה ממושכות שבסופן נקבע מותו של הצעיר. מבדיקה ראשונית עולה כי הצעיר התחשמל במהלך עיסוק ברחפן. בקריית ים נקבע מותו של צעיר בשריפה בבית מגורים

בוודיאו: צעיר התחשמל למוות מכבל שנפל בקרית מלאכי/צילום: יוסי סמדג'ה, תיעוד מבצעי מד"א

גבר בן 30 התחשמל הערב (שבת) למוות בביתו שבנתיבות. חובשים ופרמדיקים של מד"א, שהוזעקו לזירת האירוע, העניקו לו במקום טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה ממושכות שבסופן נקבע מותו של הגבר. מבדיקה ראשונית עולה כי הצעיר התחשמל במהלך עיסוק ברחפן.

חובש רפואת חירום במד"א אוריאל דהאן סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לגבר שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה ממושכות שכללו מתן תרופות, הנשמות ועיסויים אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

באירוע אחר בקריית ים הערב, נספה גבר בן 30 בשריפה שפרצה בדירה בבניין בן שתי קומות ברחוב יהודה הלוי. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו על גבר ללא סימני חיים עם כוויות בכל חלקי גופו וקבעו את מותו.

גבר נספה בשריפה בדירה בקריית ים. איחוד הצלה
זירת השריפה בדירה בקריית ים, הערב/איחוד הצלה

פרמדיקית מד"א הודיה רוזה סיפרה כי "כשהגענו למקום ראינו את הדירה בוערת וכוחות הכיבוי פעלו במקום על מנת לכבות את האש. כאשר נכנסנו לדירה ראינו את הגבר שהיה מחוסר הכרה על כוויות קשות בכל חלקי גופו. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

ראש העיר קרית ים, דוד אבן צור, מסר לוואלה! NEWS כי "מדובר בטרגדיה נוראה. כולנו משתתפים בצער המשפחה. אין לנו פרטים עדיין על מה קרה של ואנחנו מחכים לשמוע מהמשטרה והכבאים. במחלקת הרווחה של העירייה ערוכים להעניק למשפחה כל תמיכה נדרשת".

עוד בוואלה!

צעיר נפגע מכבל שנפל בעקבות הרוחות בקריית מלאכי - והתחשמל למוות

לכתבה המלאה

ביום חמישי האחרון, צעיר בן 27 מת לאחר שהתחשמל בקריית מלאכי. צוות מד"א שהגיע לזירה ביצע בצעיר, חן כהן, פעולות החייאה ופינה אותו בית החולים אסותא באשדוד, שם נאלצו לקבוע את מותו. ככל הידוע, הצעיר הגיע למקום לאחר שכבל חשמל נקרע ונפל על הכביש בעקבות הרוחות הסוערות. הוא נגע בכבל, ניסה להזיזו והתחשמל למוות.

"כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב בסמוך לעמוד חשמל כשהוא מחוסר הכרה ועם סימני התחשמלות", סיפר פראמדיק מד"א רועי חזי. "הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה שכללו עיסויים והנשמות". העלינו אותו במהירות לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

בחודש אוקטובר האחרון, פועל כבן 40 התחשמל למוות לאחר שהפעיל מנוף מתוך משאית ברחוב הזית בקריית עקרון. צוותי מד"א פינו אותו במצב אנוש לבית החולים קפלן, תוך שהם מבצעים בו פעולות החייאה, כשהוא סובל מכוויות נרחבות בגופו. עם זאת, בבית החולים נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully