וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קציני המשטרה שהתירו את החתונה ההמונית בביתר עילית יועברו מתפקידם

עודכן לאחרונה: 6.1.2021 / 17:38

מ"מ מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי הנחה על העברת השוטרים שפעלו באירוע עד לסיום הבירור בעניין. גורמים בחסידות אמרו לוואלה! NEWS כי החתונה "תואמה מראש עם קצינים ובכירים במשטרה", וסוכם כי "הם יבואו להראות נוכחות, אבל לא יפזרו את האירוע"

בווידאו: שוטרים איפשרו קיום חתונה המונית בביתר עלית במשך שעות/צילום: כיכר השבת

מ"מ מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי הורה היום (רביעי) על העברת השוטרים שאפשרו לחתונה ההמונית בביתר עילית להתקיים יועברו מתפקידם, עד לסיום הבירור בעניין. חתונת נכד האדמו"ר מחסידות תולדות אברהם יצחק נערכה בניגוד להנחיות הקורונה, אך השוטרים לא פיזרו את ההתקהלות או חילקו דוחות במשך שעות ארוכות, לכאורה בעקבות סיכום מקדים עם החסידות.

גורמים בחסידות אמרו לוואלה! NEWS כי החתונה "תואמה מראש עם קצינים ובכירים במשטרה". לדבריהם, "הם ידעו מראש על התכנון לערוך את החתונה במקום וגם סוכם שאם תהיה תמונה, וידאו או דיווח שייצא החוצה, הם יבואו להראות נוכחות, אולי אפילו לחלק קנסות - אבל בשום שלב לא לפזר את האירוע".

שוטר בחתונה המונית בביתר עילית שהתקיימה בניגוד להנחיות הקורונה. 5 בינואר 2021. -, אתר רשמי
"החתונה תואמה מראש". שוטר באירוע בביתר עילית, אתמול/אתר רשמי, -

האירוע בחסידות הקיצונית התקיים בבניין בהתנחלות והחל בשעות אחר הצהריים. שוטרים הגיעו למקום אך לא הצליחו להיכנס למבנה, ועזבו את האזור. ביתר עילית מוגדרת עיר אדומה ובה אחוז הבדיקות החיוביות הגבוה ביותר בישראל - 26%.

החתונה נמשכה כרגיל, בניגוד להנחיות, ללא מסיכות או ריחוק חברתי. מאוחר יותר חזרו שוטרים יחד עם קציני משטרה למקום וניסו להידבר עם מארגני החתונה כדי לסיים את האירוע, גם הפעם ללא הצלחה. חלק מהשוטרים נכנסו לחתונה, ניסו לדבר עם האדמו"ר, אך ללא הועיל. חלקם אף קיבלו ממנו יין לברכה. רק לקראת סיום האירוע, השוטרים החרימו ציוד הגברה.

ממחוז יהודה ושומרון של המשטרה נמסר כי מפקד המחוז, ניצב משה ברקת, "רואה בחומרה את התנהלות הקצינים באירוע והנחה את מפקד מרחב יהודה לזמן את הקצינים לבירור שבסיומו יועברו החומרים לבחינת מחלקת משמעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully