וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרירן שהתחתן עם בובת מין חושף: היא נשברה ובגדתי בה עם חפץ

14.1.2021 / 0:02

טרגדיה בקזחסטן: תקופה קצרה אחרי שהתחתנו, יורי טולוצ'קו ומארגו יצטרכו להיפרד לזמן קצר אחרי שמארגו (בובת מין למי שלא מעודכן) נשברה לפני חג המולד והיא תתוקן: "כשהיא תחזור אליי זה יהיה כמו מתנה לשנינו", הוא אמר אבל בנתיים הוא נחשף "בוגד בה" עם משהו ממש מוזר

ככה נראתה החתונה של יורי השרירן עםן מרגו בובת המין/yurii_tolochko/

כוכב הרשת השרירן מקזחסטן שהתחתן עם בובת המין הרובוטית שהייתה לבת זוגו לפני מספר חודשים בטקס מול המשפחה והחברים שלו חשף כעת כי היא נשברה כמה ימים לפני חג המולד.

יורי טולוצ'קו יצא עם בובת המין מארגו במשך שמונה חודשים לפני כשהציע לה נישואין לפני כשנה. השניים נפגשו בדרך רומנטית מאוד (ולא דרך קופסא שהוזמנה בדואר כמו שאתם בטח חושבים לעצמכם). טולוצ'קו פגש לדבריו את מארגו בבר לפני שמונה חודשים כשהגן עליה במהלך תקיפה. מאז הם לא נפרדים.

הדיווח על החתונה

תמונה מהיום המאושר

וגם קצת לפני כן

בפוסט שבו התייחס בעבר למועד חתונתם כתב טולוצ'קו: "שואלים אותי הרבה לגבי מארגו, היא בסדר. אני בקושי מראה אותה, רק כדי לא לנחס. אני רוצה לספר על התוכניות שלנו, החתונה שלנו תתקיים, אבל אני לא אספר באיזה תאריך. בפעם הקודמת שהודענו על התאריך, זה לא התקיים בגלל הסגר שהוטל במדינה. כעת החלטתי להאמין באמונות תפלות ולא אספר מתי החתונה תיערך, אתם תיראו בעצמכם. אתן רמז קל, החתונה תתקיים כשהשלג יתחיל ליפול מהשמיים, שלג הוא סימן של טוהר".

ואכן זה קרה - במראה מחוייט עם חליפה שחורה ועניבה, טולוצ'קו שיתף באינסטגרם תמונה שלו ושל מארגו כשהוא מנשק אותה על הלחי והיא מחזיקה זר פרחים. על פי הסאן, יורי ומארגו התחתנו בחתונה מסורתית עם עשרות אורחים שהריעו לזוג המאושר בזמן שהם רקדו את הריקוד הראשון שלהם.

עוד בוואלה!

מבקרת צעצועי מין בחנה את בובת המין הגברית "סטיבן" ויצאה מזה עם טראומה

לכתבה המלאה

צפו בו מספר על מערכת היחסים שלו עם מארגו

אבל האם הזוגיות תשרוד שבירה ובגידה?

אלא שיורי חשף לאחרונה בפני הדיילי סטאר שהכלה הטרייה שלו נשברה, כמה ימים לפני חג המולד. "היא נשברה, כעת מתקנים אותה, היא נמצאת בעיר אחרת לגמרי. כשיתקנו אותה זה יהיה כמו מתנה לשנינו" הוא כתב לעשרות אלפי העוקבים שלו באינסטגרם מבלי לפרט כיצד בדיוק זה קרה. כמו כן יורי חשף שהוא הפך לקנאי קצת בגלל תשומת הלב שאשתו קיבלה, והוא מספר: "אחרי החתונה החלטתי להראות אותה קצת לפחות לציבור, ואסרתי עליה לגשת לאינסטגרם. אולי אני יותר מדי אנוכי, אבל זה היופי במארגו, אני יכול לעשות לה את זה ולא יהיה אכפת לה".

אלא שלא בטח שמארגו תעבור בשקט על הצעד הבא של יורי - מספר ימים לאחר שפרסם שהיא "מאושפזת" יורי העלה סרטון לאינסטגרם (שנחסוך מכם לצפות בו, מדובר באמת בתמונות למבוגרים בלבד) של עצמו ערום כשהוא מתחכך ונוגע בחפץ כסוף עם זיזים קטנים וכתב "נראה שיש לי תשוקה חדשה". אחד מעוקביו שאל אותו: "היי... אתה בוגד באשתך ?!" ויורי ענה "אולי" והוסיף: "אני לא יכול לסבול בזמן שהיא בבית החולים". רבים מהעוקבים שלו הביעו הזדהות עם מצבו הובדד וסיכמו ש"זה לא שאשתך יכולה להגיד משהו לגבי זה".

יורי והחפץ המוזר. yurii_tolochko, צילום מסך
תסמכו עלינו שמספיק לכם לראות את הצילום מסך הזה מתוך הסרטון ולא לצפות בכולו/צילום מסך, yurii_tolochko

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully