וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אף המריבות ביניהם - שרירן עומד להינשא לבובת המין המנותחת שלו

19.12.2019 / 0:03

תגידו מזל טוב! נו, תגידו! תושב קזחסטן יינשא לבחירת ליבו - בובת מין בשם מרגו, על אף "המחלוקות" ביניהם. הוא טוען שמאז הפרסום היא סובלת מביטחון עצמי נמוך - ולכן הסכים לשלם עבורה על ניתוחים פלסטיים שלדבריו בוצעו במרפאות אמיתיות

-

יצרניות בובות מין טוענות לא פעם כי לקוחות רבים מחליפים כיום את שותפיהם האנושיים בבובות מין מהדור הבא. אולם במקרה הזה, גבר מקזחסטן לא רק החליט לבלות את לילותיו מחובק עם בובה - הוא גם המציא לה אישיות מורכבת וחיים שלמים. יורי טולוצ'קו, מפתח גוף ושחקן כושל, הכריז שאחרי שמונה חודשי זוגיות, בקרוב הוא יינשא לבחירת ליבו - בובת מין רובוטית ששמה מרגו, על אף שהשניים רבים המון, לדבריו. איך אפשר לריב עם בובה?!

הוא טוען כי מאז שהזוגיות שלהם התפרסמה, מרגו מודעת יותר למראה שלה ואינה מרוצה ממנו כלל. זו הסיבה, לדבריו, שהוא שילם עבורה על שורת ניתוחים פלסטיים שבוצעו ב"מרפאות אמיתיות". השניים הוזמנו לאחרונה לתכנית הטלוויזיה הרוסית "הקומדי קלאב", על אף שטולוצ'קו טוען שמערכת היחסים שלו עם מרגו מאוד רצינית.

השניים נפגשו בדרך רומנטית מאוד (ולא דרך קופסא שהוזמנה בדואר כמו שאתם בטח חושבים לעצמכם). טולוצ'קו פגש לדבריו את מרגו בבר לפני שמונה חודשים כשהגן עליה במהלך תקיפה. מאז הם לא נפרדים. השניים מפרסמים, כל אחד בעמוד האינסטגרם שלו, תמונות סלפי רומנטיות שלהם. על אף שהתמונות מציגות קשר חזק במיוחד, הוא מודה שהם רבים לא מעט, אךהוא מתעקש שמרגו היא הדבר הטוב ביותר שקרה בחייו. "אני מאושר לצידה", הוא סיפר לדיילי סטאר, "כשהצגתי אותה לעולם, היא ספגה הרבה ביקורת והחלה לפתח חוסר ביטחון. אז קיבלנו החלטה משותפת שהיא תעבור ניתוחים פלסטיים". הוא הוסיף: "היא השתנתה המון. בהתחלה היה לי קשה לקבל את זה, אבל התרגלתי. הניתוחים בוצעו בקליניקה אמיתית עם רופאים אמיתיים".

בתקשורת המקומית מדווחים כי טולוצ'קו מתייחס לבובה כאישה לכל דבר ואפילו מצא לה עבודה כמלצרית בבר מקומי. "היא לא יכולה ללכת לבד, היא זקוקה לעזרה. (מעניין למה?!) מרגו לא יודעת לבשל (באמת? אבוי), אבל היא אוהבת מטבח גאורגי. המנה האהובה עליה היא חינקלי". הוא הוסיף: "היא לפעמים מקללת, אבל יש לה נשמה רכה בפנים". אין ספק שרוך יש שם. נשמה? פחות. השניים לא פרסמו עדיין את ה"סייב דה דייט" שלהם, אבל אנחנו מוכנים לפרגן להם בצ'ק שנשים רק כדי להיות נוכחים בחתונה ההזויה הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully