וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפכה את עצמה ל"בובת מין אנושית" אבל טוענת: אין לי חיי מין

5.5.2019 / 9:04

סינדי מור, דוגמנית אינסטגרם, שאפה להראות כמו "שילוב של פמלה אנדרסון וג'סיקה ראביט", והחלה בסדרת ניתוחים פלסטיים שהעניקו לה מראה של בובת מין מתנפחת, אבל היא טוענת כי: "אני אניגמה - אשה משפחתית מאוד שנראית כמו בובת מין"

אתר רשמי

שתי תעשיות שונות פורחות זו לצד זו בשנים האחרונות. הראשונה היא תעשיית הניתוחים הפלסטיים, שבה יותר ויותר נשים (וגם גברים, כמובן) מודות שהן לא רוצות מראה טבעי, אלא שואפות לעיתים למראה מוגזם עם שפתיים מנופחות, חזה גדול ואפילו ישבן גדול במיוחד. במקביל, במקומות שונים בעולם, בעיקר בקוריאה, גם תעשיית בובות המין פורחת. התעשייה מגלגלת מעל 177 מיליון דולרים בשנה, ורק צפויה לצמוח.

אז מה קורה כשמשלבים את שתי התעשיות ביחד? מקבלים את האישה הראשונה שעברה ניתוחים פלסטיים כדי להראות כמו בובת מין. סינדי מור, דוגמנית אינסטגרם, שילמה כבר יותר מ- 10,000 ליש"ט כדי להראות כמו בובת מין אנושית. היא עברה מספר ניתוחים בשנים האחרונות, החל מהגדלת החזה, דרך מילוי השפתיים וכעת היא חוסכת לניתוח חזה נוסף. בינתיים היא הפכה לאחת משיחות היום בבריטניה בשל העובדה שהיא אמא לשתיים, ואף שכבה עם שחקן הכדורגל בניק אפובה. אלא שמסתבר שחיי המין שלה הם ממש לא להיט.

עוד בנושא:
מלכת הסאדו הטרנסית שהוציאה למעלה מ-400 אלף שקל כדי להראות כמו בובת מין
אישה שנראית כמו בובת מין קוראת לגברים לעזוב עבורה את נשותיהם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully