וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה זה כשאמא מחליטה פתאום באמצע החיים להפוך לבובת מין מתנפחת

22.8.2017 / 12:33

אמא לשני ילדים ניצלה את הפרידה הכואבת מבעלה כדי לעבור ניתוחים שגרמו לה להראות כמו בובת מין מתנפחת ולהראות לו מה הוא פספס. היא הוציאה לא פחות מ-13 אלף דולר על הגדלת חזה, תוספות שיער וניפוח שפתיים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

barcoft tv

בסרטון – עוד אישה שרוצה להראות כמו בובת מין

בעוד רבים מפנים אצבע מאשימה לארוס הבוגדני ולדחף הנקמני שלה, סינדי מור טוענת שמאז ומתמיד היא רצתה להיראות כמו בובת מין מתנפחת - ולזה שגילתה על הרומן של ארוסה שהוביל לפרידה מכוערת אין קשר לשינוי הקיצוני שעברה מיד אחר כך. מור, אם לשניים, הוציאה 13 אלף דולר על שלל ניתוחים שהעניקו לה את מראה בובת המין המתנפחת, כולל ניתוחי הגדלת חזה, תוספות שיער וניפוח שפתיים 3 פעמים בחודש. בת ה-31, ממנצ'סטר רבתי, טוענת שזו רק ההתחלה בשבילה, "אני רוצה לעבור עוד הגדלת חזה וכנראה גם מתיחת בטן. יש לי מזל שאני לא צריכה בוטוקס בגלל העור שלי", היא סיפרה, "בעבר הייתי מידת A בחזייה ועכשיו זה דאבל F. יש לי עוד הרבה עבודה. אני מנסה לרדת עוד במשקל ולהיראות אפילו יותר כמו בובת מין".

על המראה הטבעי ויתרה מור כבר כשהייתה בת 19, אולם החליטה לקחת אותו לקיצוניות רק אחרי הפרידה מארוסה ואב ילדיה. לאחר לידת בתה לייסי בת ה-6 ובנה מקס בן ה-8, היא העלתה במשקלה 45 קילוגרמים. אחרי הפרידה, היא פצחה בדיאטה קפדנית והתאמנה שבעה ימים בשבוע. מהר מאוד היא הצליחה להוריד 30 קילוגרמים וירדה ממידה 24 ל-12. זה כמובן לא הספיק לה. היא עברה הגדלת חזה בעלות של 9 אלף דולר וממשיכה לנפחת את שפתייה בזריקות מילוי מכאיבות במיוחד. "כשהכרתי לראשונה את האקס שלי, הייתי בת 19 והתחלתי להיראות כמו שאני עכשיו אבל בהחלט לא ברמה קיצונית כל כך. אחרי לידת שני הילדים, עליתי במשקל וויתרתי על זה. כשנפרדנו בשנה שעברה, הסתכלתי על עצמי במראה ורק חשבתי לעצמי שזה חייב להיעלם, אז התאמנתי קשה, הורדתי פחמימות מהתפריט והורדתי במשקל". על המראה השנוי במחלוקת שלה היא אומרת: "תמיד אהבתי את מראה בובת המין המתנפחת, מאז שהייתי צעירה, אז פשוט החלטתי לקחת את זה לשלב הבא"

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אישה שנראית כמו בובת מין קוראת לגברים לעזוב עבורה את נשותיהם

לכתבה המלאה

באופן מפתיע, מור עברה את השינוי הקיצוני ביותר דווקא אחרי שהשתתפה בתכנית ריאליטי שמטרתה לעשות את ההפך: להעניק לנשים וגברים בעלי מראה קיצוני מראה טבעי יותר. היא צולמה לתכנית "100% לוהטת יותר" של ערוץ 5 בדצמבר שנה שעברה וצפתה בעצמה עוברת מהפך וחוזרת למראה הטבעי כשהתכנית שודרה בפברואר האחרון. לתכנית הייתה השפעה הפוכה על מור – שהחליטה שהיא דווקא רוצה ללכת על מראה קיצוני יותר. היא הורידה עוד 13 קילוגרמים ממשקלה והחלה בתהליך הכואב של ניפוח שפתייה, עליו היא חוזרת מדי עשרה ימים ומשלמת 320 דולר לטיפול.

מור הסבירה: "כשהצטלמתי לתכנית כבר היה לי את המראה הבובתי, אבל זה לא היה קרוב למראה האקסטרימי שיש לי היום. התכנית ניסתה להראות לי שאני נראית טוב יותר במראה הטבעי, אבל זה עשה את ההפך הגמור. כל מה שיכולתי לחשוב עליו זה ש'יש לי עוד הרבה עבודה'. התחלתי לנפח את השפתיים והשגתי לעצמי עוד ועוד עוקבים ברשת". היא הוסיפה: "לפני שאימצתי לעצמי את המראה האקסטרימי, היו לי רק 100 חברים בפייסבוק וכולם היו בני משפחה. אחרי התכנית קיבלתי הזמנה להצטרף לקבוצת Bimbonati באינסטגרם, ואז זה התחיל. עכשיו יש לי 4 אלף עוקבים שם".

גם זה אולי יפתיע אתכם, אבל המשפחה שלה לגמרי מאחוריה ואמה עודדה אותה ללכת בעקבות החלומות שלה ואפילו להרוויח מזה כסף. מור מוכרת תמונות פרובוקטיביות שלה ל-100 עוקבים מקוונים שמשלמים לה 25 ליש"ט בחודש. היא אמרה: "בתי בת ה-6 אומרת שכשאסיים את התהליך שלי, אראה כמו בובה. היא גם מאוד אוהבת את זה. בני בן ה-8 גם אוהב אותי ככה". אולם לא כל התגובות חיוביות, היא מודה. "אני משתדלת לא לצאת למסיבות יותר מדי כי אני מקבלת הרבה מבטים ושריקות. אני חושבת שזה בגלל שהחזה שלי מאוד גדול. אני מקבלת הרבה תשומת לב מגברים כך שאני חושבת שהייתי יכולה לצאת לדייטים כל ערב אם הייתי רוצה, אבל לפעמים אנשים לא מבינים שאני בן אדם ולא בובת מין ומרשים לעצמם יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully