וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רציתי את הכאב והניתוחים": הדוגמנית שהיתה פעם דוגמן והפכה לברבי אנושית

26.7.2017 / 11:44

עדן אסטרדה האמריקאית עברה בגיל 21 סדרה של ניתוחים פלסטיים כדי להגשים את חלומה: "ידעתי מה המחיר שצריך לשלם כדי להפוך למי שאני". המשפחה השמרנית כבר תומכת וגם בן זוגה

צילום מסך

עדן אסטרדה היה דוגמן מצליח בדרכו לכבוש את עולם האופנה בסערה. התמונות שלו פורסמו במגזינים נחשבים, כמו "ווג", אך בגיל 21 הוא החליט לעשות שינוי והלפוך מגבר לאישה - אך קיירת הדוגמנות שלו נמשכת, גם אחרי סדרה של ניתוחים פלסטיים.

"קריירת הדוגמנות שלי החלה לפני המעבר", סיפרה עדן לתקשורת. "הייתי ב"ווג" בגיל 16. זה היה שלב מוזר מאוד עבורי, כי התחלתי לעבור שינויים אבל הגוף שלי לא לגמרי היה שם. עכשיו, כשאני מדגמנת, אני מרגישה מדהים. שום דבר לא היה מפחיד בזה, אני לא מפחדת משום דבר. רציתי את הכאבים, רציתי את הניתוחים, רציתי הכל, כי ידעתי שזה המחיר שצריך לשלם כדי להפוך למי שאני".

עוד בנושא:
אנדריאה פג'יק מודה: "נמאס לי לענות על שאלות בנוגע לווגינה שלי"
מלכת היופי הטרנסית: "גברים ירקו עלי כשגילו עלי את האמת"

ככה נראה עדן בימיו כדוגמן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

עדן גדלה בבית שמרני. הוריה היו עדי יהוה, אך כעת הם תומכים בה. "המעבר הרפואי הזה היה הדבר המספק ביותר שעשיתי בחיי", סיפרה. "לראות את הגוף שלך, הראש שלך והנשמה שלך משתנים והופכים למי שרצית להיות - אין דרך לתאר זאת. אני אישה, לא משנה איך אנשים רוצים לקרוא לי. המשפחה שלי לא תמכה בהתחלה, אבל נתתי לזמן לעבור ודברים שונים לגמרי כעת".

אימה של הדוגמנית המתפעלת עבורה את עמוד האינסטגרם וחשבון היוטיוב תחת השם "Eden The Doll" אמרה: "בהתחלה זה היה שוק. הרגשתי מאוד מוזר, אבל עכשיו אני מרוצה כי היא שמחה, אז גם אני שמחה".

גם בן הזוג של עדן, מאליק מקברייד, מקבל אותה כמו שהיא. "גיליתי שעדן היא טראנס לפני הדייט השני שלנו", אמר. "המחשבה הראשונה שלי היתה - רגע, מה?! אבל אחר כך הייתי בסדר עם זה. אני מרגיש כאילו בסך הכל יש לי את החבילה המלאה. לא הייתי יכול לבקש אישה טובה יותר בחיי".

סיפורה של עדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully