וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה שנראית כמו בובת מין קוראת לגברים לעזוב עבורה את נשותיהם

3.7.2017 / 11:58

""יש לי את החזה הגדול ביותר בלטביה. מי לא הייתה רוצה להיראות כמו בובה מתנפחת?" זה מה שאומרת הדוגמנית הצרפתייה, שעברה שלל ניתוחים פלסטיים ומתכננת לעבור לפחות שלוש הגדלות חזה נוספות

צילום: סרטוני חובבים שהועלו לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

אנחנו לא יודעים ממה להיות יותר בהלם: מהמראה שלה אחרי הניתוחים - או לפניהם. השינוי שעברה ויקטוריה ווילד בת ה-30 הוא מהגדולים ביותר שראינו - ולמען האמת, גם מהמזעזעים ביותר. הדוגמנית הצרפתייה עברה ניתוחים בסכום כולל של 135 אלף שקלים כדי להיראות (לבקשתה ולפי הגדרתה) כמו בובת מין מתנפחת. בין היתר היא עברה שלוש הגדלות חזה (מידת החזייה שלה עומדת כרגע על 32G), ניפוח שפתיים, ניתוח אף וזריקות בוטוקס רבות.

באופן די מפתיע, כבר כשהייתה ילדה היא חלמה להיראות כמו בובה מתנפחת - ולדבריה הייתה לה ילדות נורמלית לחלוטין, "הייתי רזה מאוד ובלונדינית ואנשים קראו לי ברבי ואהבו אותי", היא סיפרה, "אני לא אהבתי את עצמי, שנאתי את החזה הקטן שלי ואת המראה שלי. היה לי תסביך נחיתות. לא ידעתי על ניתוחים פלסטיים בגיל הזה, אבל תמיד רציתי להיראות כמו בובת בימבו סקסית עם שדיים ענקיים ושפתיים גדולות במיוחד".

לפני:

עברה ניתוחים פלסטיים כדי להראות כמו בובה מתנפחת. news dog media,
קרדיט: news dog media/news dog media

היא הוסיפה: "יש לי את החזה הגדול ביותר בלטביה. מי לא הייתה רוצה להיראות כמו בובה מתנפחת? זה כל כך סקסי! אנשים בוהים בי ברחוב ואני נהנית מזה. אני אוהבת לבלוט". גם אתם תוהים האם המבטים ברחוב הם מהתפעלות או מזעזוע? כנראה שיש גם וגם. לצד אחת התמונות שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה היא כתבה "תעזוב את אישתך. תעריץ אותי!" ובתגובות היו כמה שטוענים שהקשיבו לה. אחד כתב: "זהו! חתמתי את מסמכי הגירושים עכשיו!". אחרים פחות הראו התלהבות, "את מכוערת. את נראית כמו דחליל. למה שתרצי שפתיים כאלה? הן נראות כמו בדיחה", כתב אחד ואחר הוסיף: "אני לא חושב שזה מאוחר מדי לחזור למראה הטבעי שלך. זה פשוט מחריד, את לא רואה את זה?".

רגע גברים, אל תמהרו להתגרש בשבילה. ווילד תפוסה ונמצאת בזוגיות עם איש עסקים בשם סיימון, שמעודד אותה להיראות כמו בובת מין מתנפחת ועזר לה לשלם על הניתוחים, "בן הזוג שלי הוא איש עסקים מצליח שאוהב מאוד את המראה המלאכותי הזה. הוא עזר לי לממן את כל ההליכים הרפואיים. כיום אני שמחה יותר מאי פעם. גברים מעריצים אותי ואת המראה שלי ובן הזוג שלי גאה בכל תשומת הלב שאני מקבלת", היא סיפרה. באופן מפתיע (או שלא) היא מתכננת לעבור הגדלת ישבן בעתיד הלא רחוק ועוד שלוש(!!) הגדלות חזה. רק שלא תתפוצץ לנו בסוף.

ככה היא נראתה ב-2014

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully