וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו איך נראית היום האישה עם החזה הגדול ביותר באירופה

23.7.2017 / 11:15

רק לפני שנתיים כל הרשת געשה בגלל ניתוח החזה החדשני של מרטינה ביג שאיפשר לה לנפח את החזה לממדים עצומים - והנה היא חוזרת בלוק מפתיע ושנוי במחלוקת שיפיל לכם את הלסת מהמקום

Facebook

מרטינה ביג בת ה-28, שטוענת שיש לה את החזה הגדול ביותר באירופה, צולמה עומדת על רקע גבעות הוליווד בלוק יוצא דופן. בעזרת הזרקות שיזוף היא הפכה מאישה לבנה עם שיער בלונדיני לאישה שחורה עם שיער אפרו שחור.

האישה והחזה עברו 21 הליכים רפואיים שכללו שיפוצים באף, בשפתיים, ברגליים, בירכיים, במותן - וכמובן הבולט מכולם - בחזה. המטרה שלה הייתה להיות דוגמנית מפורסמת, אבל אז העניינים החלו לצאת מפרופורציה. הדיילת לשעבר שילמה לא פחות מ-65 אלף דולר על ניתוחים פלסטיים ובהם ניתוח חזה ב-2015 המאפשר לה בטכניקה חדשנית לנפח את החזה לכל גודל שתבחר - מתי שרק תבחר. שתלי החזה שלה מתנפחים בעזרת מילוי מי מלח – וזאת ללא צורך בניתוחים נוספים. היא עברה מגודל 70D בחזייה ל-32K. אולי המוטו שלה מגדיר אותה הכי טוב: "גדול הוא לא גדול מספיק".

כל הניתוחים שעברה לא הספיקו לה ובשנה האחרונה היא החליטה שמאסה בלוק האשכנזי שלה ועברה הזרקות שיזוף שהפכו אותה מאישה לבנה לשחורה, "בפעם אחרונה שביקרתי כאן היה לי שיער בלונדיני ועור לבן", היא אמרה בסרטון שמציג את השינוי שלה, "עכשיו אני אישה שחורה עם שיער אפרו".

לפני:

מרטינה ביג. Barcroft Media, צילום מסך
קרדיט : צילום מסך Barcroft Media/צילום מסך, Barcroft Media

ואחרי:

מרטינה ביג. Barcroft Media, צילום מסך
קרדיט : צילום מסך Barcroft Media/צילום מסך, Barcroft Media

התגובות לשינוי הקיצוני הנוסף בחייה של ביג היו חלוקות. אחת מתוך 137 אלף הצופים בסרטון כתבה: "אני לא מרוצה ולא מפרגנת לבלגאן הזה. אני אישה שחורה, כפי שאתם רואיםף ואני לא חושבת שזה מגניב. זה עצוב. זה מעורר רחמים. אני חושבת שיש לה בעיות נפשיות". היה לעומת זאת גם מי שפרגן: "מרטינה את מהממת בצבע שלנו. לא משנה לי מה אנשים עושים עם החיים שלהם או הגוף שלהם כל עוד הם מאושרים. לפחות הראית לאפריקאים האלה שרוצים להפוך ללבנים ששחור זה יפה".

בן הזוג שלה, מיכאל, טייס לשעבר, הכיר אותה בימים שלפני הניתוחים וכבר אז התאהב בה. אל תתלהבו. נראה שכמו שהיא לא הייתה שלמה עם המראה הטבעי שלה - גם הוא לא. הוא אמר: "היא תמיד הייתה יפה, אבל היה לה אף גדול, ירכיים רחבות וחזה קטן יותר באופן משמעותי". הוא מכחיש שהיה לו איזשהו חלק במהפך שלה, "היא זו שרצתה לעשות את כל השינויים האלה. הייתי נרגש מאוד כשהיא סיפרה לי". מיכאל, ששפיותו גם עומדת בספק, החליט ללכת אחר חברתו ולקחת זריקות שיזוף כדי להפוך לשחור.

חשבתם שהטירוף הזה נפסק כאן? טעיתם. מרטינה כבר חושבת על הצעד הבא: הגדלת ישבן לגודל של החזה שלה. המנתח הפלסטי שלה, ד"ר קארל שומהן, לא היה להוט לעזור לה הפעם. הוא אמר: "מרטינה ביג רוצה להגדיל את ישבנה עם 1.5 ק"ג של שתלים בכל פלח. מנקודת מבט רפואית אני לא יכול לתמוך בהליך הזה. במקום זה, המלצתי לה על ליפופילינג (הזרקת שומן). הסיכון קטן יותר". עדיין לא ברור מה מרטינה תחליט לעשות אבל תהיו בטוחים שהיא תדאג לעדכן אותנו בסוף התהליך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully