וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם הרביעית בתוך שבוע: רכב משטרתי הוצת בצפון

6.1.2021 / 8:25

לאחר שבמהלך השבוע האחרון שלושה כלי רכב של המשטרה הוצתו בסמוך לבתי שוטרים ברחבי הצפון, מכונית משטרה הועלתה באש בקריית שמונה ורימון נזרק על רכב סמוך. על פי החשד, ארגוני פשע הם העומדים מאחורי המעשים. "הייתי בטוחה שמדובר בקטיושה, זו ממש מלחמה של עולם הפשע"

בווידאו: כתב אישום נגד תושבת פרדס חנה שהציתה את בן זוגה לשעבר/צילום: יואב איתיאל ומשטרת ישראל

רכב משטרה הוצת הלילה (רביעי) בשכונת ימת תל חי שבקריית שמונה ורימון נזרק על רכב סמוך. זאת הפעם הרביעית בשבוע האחרון שרכב משטרתי מוצת בצפון, כששלושה רכבים של המשטרה הועלו באש ליד בתי שוטרים בצפת, חצור הגלילית ויסוד המעלה. על פי החשד, ההצתה ואלה שקדמו לה, בוצעו על ידי ארגוני פשע כתגובה לפעילות המשטרתית נגדם.

מהמשטרה נמסר כי עם קבלת דיווח במוקד 100, שוטרים הוזנקו למקום, אספו ממצאים ופתחו בחקירה ממנה עולה כי מדובר ברכב משטרתי שהוצת וכי נגרם נזק לרכב שחנה לידו מרימון שהושלך.

עוד מסרה המשטרה כי "על פי החשד, אירוע זה, כמו גם פגיעות נוספות בכלי רכב משטרתיים בשבועות האחרונים בוצע על רקע מאבקה של משטרת ישראל בתופעת סחיטת דמי חסות בישובי הצפון אשר הביאה למעצרים, עיקולים ותפיסות רכוש של עבריינים בצפון".

רכב המשטרה שהוצת בקריית השמונה, הרביעי מאז תחילת השנה. 6 בינואר 2021. ל. א., אתר רשמי
רכב המשטרה עולה באש. הלילה/אתר רשמי, ל. א.

מפקד מחוז צפון, ניצב שמעון לביא, מסר בתגובה למקרה כי "אנחנו ערוכים למאבק עוצמתי, מתמשך ועיקש כנגד ארגוני הפשיעה בצפון הפוגעים בתחושת הבטחון של האזרחים. ולא תוותר ולא תתפשר, עד לחיסול ארגוני הפשיעה והכנסת המשתייכים אליהם מאחורי סורג ובריח".

המקרה אירע בסביבות השעה 1:45 כשהניידת הוצתה. תושבת השכונה שגרה בסמוך סיפרה כי משריפת המכונית היה רעש חזק של פיצוץ. "הייתי בטוחה שמדובר בנפילת קטיושה וכבר התכוננו להכנס לממד. אבל אז ראינו שמדובר ברכב שעולה באש. זו ממש מלחמה של עולם הפשע. מקווה שהמפעל החדש ישים לזה סוף. זה כבר ממש מוגזם".

רכב משטרה ורכב פרטי הועלו באש בצפון ביישוב יסוד המעלה. שלישי בינואר 2021. ללא,
"ערוכים למאבק עוצמתי ועיקש". הרכב שהוצת ביום ראשון/ללא

ביום שישי בלילה שתי ניידות משטרה עלו באש בצפת ובחצור הגלילית. התקריות אירעו זמן קצר לאחר שורת פשיטות של שוטרים ולוחמי מג"ב על מצבורי נשק בכמה מוקדים בצפון, בהם נצרת, ראס אל-עין, וטובא זנגריה. כמו כן, ביום ראשון רכב משטרתי הועלה באש ביישוב יסוד המעלה. באירוע הוצת גם רכב פרטי, שחנה לצד הניידת. כוחות משטרה וחוקרי שריפות של מערך הכבאות חוקרים את המקרה.

תת-אלוף (במיל') צביקה פוגל, ראש המועצה הממונה בטובא-זנגרייה לשעבר, אמר בתגובה להצתות בסוף השבוע כי "יש פה מסע הפחדה והרתעה שהעבריינים מנהלים מול המשטרה". הוא הסביר כי "תושבים שרוצים לצאת מיישוב שבו יש פשיעה ועבריינות, כלואים בתוכם. למי הם ימכרו את בתיהם? הם נאלצים להישאר ולסבול ולראות את אוזלת ידה של המדינה, ובינתיים הילדים שלהם גדלים במציאות שבה הגיבורים הם העבריינים שמסתובבים עם מכוניות הפאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully