וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשודים ניסו להצית מבנה משטרתי במחאה על מות אהוביה סנדק: "אתם על הכוונת"

29.12.2020 / 12:12

אלמונים הדליקו אש בקיר החיצוני של המבנה המוצב ביישוב הסמוך לעיר מודיעין. הם ריססו במקום כתובות גרפיטי דומות לאלה שרוססו יום קודם לכן, ואיימו: "ד"ש מאהוביה, ימ"ר ש"י הרוצחים אתם על הכוונת שלנו"

בווידאו: מחאה ברחבי הארץ על מותו של אהוביה סנדק במרדף בשומרון/מערכת וואלה! NEWS

חשודים ניסו להצית מבנה משטרתי ביישוב חשמונאים שליד מודיעין במחאה על מותו של הנער אהוביה סנדק - כך הודיעה היום (שלישי) המשטרה. הם ריססו במקום כתובות גרפיטי ואיימו: "ד"ש מאהוביה, ימ"ר ש"י הרוצחים אתם על הכוונת שלנו".

המעשה התבצע בשעות הלילה, יממה לאחר מקרה דומה בו ניידות משטרה ומג"ב הושחתו כשכתובות גרפיטי רוססו עליהן בנחל שורק. כמו כן, צמיגי הניידות נוקבו ושמשות הרכבים נופצו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע ומסרה כי כל הכיוונים נבדקים.

כתובות הגרפיטי שנמצאו כוללות אזכורים למותו של סנדק, שנהרג בשבוע שעבר במהלך מרדף משטרתי. גם במקרה זה כתבו החשודים "ד"ש מאהוביה", ו"ימ"ר ש"י רוצחים". בנוסף, רוססו כתובות על מבנה נקודת המשטרה ביד בנימין.

כתבות גרפיטי על מבנה משטרתי הנמצא בחשמונאים 29 בדצמבר 2020. דוברות משטרת ישראל
"ימ"ר ש"י הרוצחים". הכתובות על המבנה המשטרתי בחשמונאים, היום/דוברות משטרת ישראל

אתמול נודע כי חלה התפתחות בחקירת המקרה, אחרי שנציג המשטרה בדיון בבית המשפט אמר כי ברכב שבו נסע סנדק נהג נער ללא רישיון נהיגה. רס"ב גדי אבידן כינה את המידע כ"התפתחות דרמטית בחקירה", ותיאר את השתלשלות האירועים בתאונה שהביאה למותו של סנדק בן ה-16.

אפרים יוסף גוזלן זוהה כנהג הרכב, ולדברי נציג המשטרה הוא "נהג בפראות נגד כיוון התנועה, במהירות מופרזת, בנהיגה פוחזת, תוך סיכון חיי אדם שלו ושל נהגים אחרים. משהבחין במחסום משטרתי, עקף את המחסום משמאל בניגוד לכיוון התנועה ופנה שמאלה לכיוון כביש שמוביל לבסיס חיל האוויר". מעצרו של גוזלן הוארך בשלושה ימים.

עוד בוואלה!

"ד"ש מאהוביה": כתובות נאצה רוססו על ניידות משטרה בשורק

לכתבה המלאה
ניסיון הצתה על מבנה משטרתי הנמצא בחשמונאים 29 בדצמבר 2020. דוברות משטרת ישראל
ניסיון הצתת המבנה בחשמונאים, היום/דוברות משטרת ישראל

לצד ההתפתחות בחקירה, גם אמש מחו מאות בצומת בר אילן בירושלים על מותו של סנדק במרדף משטרתי, ו-22 מהם נעצרו. המפגינים הפרו את הסדר במקום תוך חסימת צירי התנועה לפרקים, התעמתו עם השוטרים במקום, גרמו נזק לתשתיות ויידו לעבר כוחות המשטרה אבנים, חלקי מתכת, בקבוקים וחפצים נוספים. כתוצאה מכך, נגרם נזק לשתי ניידות, שצמיגיהן נוקבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully