וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הצתה בצפון: רכב משטרתי הועלה באש ביסוד המעלה

3.1.2021 / 9:30

חקירה נפתחה על ידי המשטרה בשיתוף עם חוקר השריפות של מערך הכבאות. המקרה מצטרף לשורה של הצתות שהתרחשו בעת האחרונה, כשביום שישי האחרון הוצתו שני רכבי משטרה בחצור הגלילית ובצפת

צילום: דוברות משטרת ישראל, עריכה: ניר חן

רכב משטרתי הועלה הלילה (ראשון) באש ביישוב יסוד המעלה. באירוע הוצת גם רכב פרטי, שחנה לצד הניידת. כוחות משטרה וחוקרי שריפות של מערך הכבאות חוקרים את המקרה.

האירוע מצטרף להצתות נוספות שהתרחשו בעת האחרונה, כשביום שישי האחרון הוצתו שני רכבי משטרה בחצור הגלילית ובצפת. נחשד אז כי מדובר בהצתה מכוונת. התקריות אירעו זמן קצר לאחר שורת פשיטות של שוטרים ולוחמי מג"ב על מצבורי נשק בכמה מוקדים בצפון, בהם נצרת, ראס אל-עין, וטובא זנגריה.

רכב משטרה ורכב פרטי הועלו באש בצפון ביישוב יסוד המעלה. שלישי בינואר 2021. ללא,
רכב המשטרה שהוצת ביסוד המעלה, הלילה/ללא

האירועים בשישי החלו כשהתקבלה קריאה במוקד המשטרה על רכב משטרתי שעולה באש בחצור הגלילית, וזמן קצר לאחר מכן התקבל דיווח נוסף על רכב משטרתי בוער, הפעם בצפת. שעות ספורות בלבד לפני שריפת הרכבים פשטה המשטרה על מצבורי נשק בצפון הארץ בפעולה נרחבת, במסגרת המאבק בנשק הלא חוקי באזור.

כוחות משטרה ולוחמי משמר הגבול פשטו בלילה לפני כן על מצבורי נשק ברחבי הצפון ותפסו נשקים רבים, בהם מקלעים, רובי קרלו, ו-M16, אקדחים, רימוני הלם וכמות גדולה של תחמושת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully