וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר אלרעי-פרייס: לא שלחתי את בני למערכת החינוך בשל העלייה בתחלואה

4.1.2021 / 8:19

ראש שירותי הבריאות במשרד הבריאות הסבירה בריאיון ל-103FM כי "המגיפה דוהרת. צריך לעצור את המדינה לשבועיים לפחות". במשרד הבריאות קראו בימים האחרונים לסגירה מוחלטת של לימודים במערכת החינוך, וראשי רשויות ביקשו ממשפחות שיכולות שלא ישלחו את ילדיהן לבתיה"ס

בווידאו: ראש שירותי בריאות הציבור אומרת שאנחנו עדיין במצב חירום/צילום: ערוץ הכנסת

ד"ר שרון אלרעי-פרייס, ראש שירותי הבריאות במשרד הבריאות, אמרה הבוקר (שני) בריאיון לרדיו 103FM כי החליטה שלא לשלוח את בנה למערכת החינוך בשל העלייה בתחלואה. בכך, הצטרפה אלרעי-פרייס לקריאתם של ראשי ערים, שביקשו ממשפחות שיכולות לעשות זאת להימנע משליחת הילדים למערכת החינוך.

בריאיון לתכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב, אמרה אלרעי-פרייס כי "צריך לעצור את המדינה לשבועיים לפחות". לדבריה, "אנחנו נמצאים במגיפה דוהרת, צריך לעצור ולהבין שכרגע השיקולים הבריאותיים מנצחים".

במערכת הבריאות קראו בימים האחרונים לסגירה של כל מערכת החינוך, לאור העלייה בתחלואה.

ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס,29 בדצמבר 2002. ראובן קסטרו
"נמצאים במגיפה דוהרת". אלרעי-פרייס/ראובן קסטרו

ביום שבת קראו ראשי רשויות מקומיות קראו להורים שלא לשלוח את ילדיהם ללימודים בימים הקרובים, בשל העלייה המשמעותית בתחלואה בנגיף הקורונה, שחלק ניכר ממנה במערכת החינוך. ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה-הכהן פרסם פנייה להורים בעיר, ואמר להם כי עליהם להפעיל שיקול דעת. "הורים שיכולים להמנע מלשלוח את הילדים מחר למערכת החינוך - טוב שיעשו כך", הבהיר.

גם הוא סיפר כי החליט בעצמו להשאיר את בתו מיה בבית, לאור נתוני התחלואה. "אם הילדים שלכם לא חייבים רגשית, חברתית או לימודית להגיע מחר ללימודים, מוטב שיישארו בבית", כתב. "כל ילדי העיר הם הילדים של כולנו ובאחריותנו. כראש העיר שקלתי והגעתי למסקנה שחובתי לשתף אתכם שזה המצב".

עוד בוואלה!

ראשי רשויות להורים: "מי שיכול - שימנע משליחת הילדים לבתי הספר"

לכתבה המלאה

בנוסף אליו, גם ראש עיריית בת-ים צביקה ברוט הודיע על סגירת כיתות ה' עד י' במערכת החינוך בעיר.

ביציגים, ארגון עובדי ההוראה, בירכו על החלטתם של ראשי הערים וקראו להורים בכל הארץ לפעול בדרך זו. בארגון הוסיפו כי "בזמן ששר החינוך מפקיר את ביטחון 200 אלף עובדי ההוראה ומשפחותיהם, וארז ובן דוד נכשלים בהגנה עליהם, טוב שיש ראשי ערים מעורבים וערניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully