וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר פרץ לארמון של קיסר יפן ונעצר לאחר שעתיים: "רציתי לפגוש את המשפחה"

בן 29 הצליח לחדור למתחם המאובטח, ואותר על ידי המשטרה במתחם מגורים השמור בדרך כלל לבני משפחה קיסריים בלבד. לא ידוע האם נתקל במישהו מבני המשפחה, אך בתקשורת המקומית דווח כי איש לא נפגע באירוע. בעבר הצליחו כמה אנשים לעקוף חומות הארמון

צילום: רויטרס

גבר בן 29 נעצר לאחר שפרץ למעונו הרשמי של קיסר יפן נארוהיטו בטוקיו, שם בילה שעתיים לפני שאותר - כך דווח אתמול (ראשון) בתקשורת המקומית. החשוד בפריצה, ששמו לא פורסם, נכנס למתחם המגורים אקסקה, השמור בדרך כלל לבני משפחה קיסריים בלבד דרך בית הארחה סמוך.

לפי הדיווח, המצטט את כוחות המשטרה, החשוד נתפס על ידי המשמר הקיסרי בסמוך למעונה של הנסיכה יוריקו, דודתו של הקיסר, כשעתיים לאחר שפרץ למתחם. לפי החשד, האיש נכנס דרך שער הכניסה של בית ההארחה, שלא היה נעול או שמור באותה עת.

קיסר יפן נארוהיטו ואשתו מסאקו, מנופפים לתומכים מחוץ לארמון הקיסרי בטוקיו. 4 בינואר 2020. אי-פי, AP
קיסר יפן נארוהיטו ואשתו מסאקו, מנופפים לתומכים מחוץ לארמון הקיסרי בטוקיו/AP, אי-פי

לפי חלק מהדיווחים בתקשורת היפנית, החשוד אמר למשטרה עם תפיסתו: "רציתי לפגוש את בני המשפחה הקיסרית". לא ידוע האם נתקל במישהו מבני המשפחה, אך בתקשורת המקומית דווח כי איש לא נפגע באירוע. המשטרה המקומית סירבה להגיב, וגם הסוכנות למשק הבית הקיסרי לא הגיבה בנושא.

עוד בוואלה!

לבוש מסורתי, חרב עתיקה ואוצרות: קיסר יפן הוכתר בטקס חגיגי

לכתבה המלאה
ארמון המלוכה בטוקיו. משתה שנערך לכבוד הכתרת הקיסר נארוהיטו ואשתו. 22 באוקטובר 2019. רויטרס
משתה שנערך בארמון בהכתרת הקיסר נארוהיטו/רויטרס

נארוהיטו עלה לכס החרצית בשנה שעברה, לאחר שאביו התפטר. הוא ואשתו הקיסרית מסאקו העבירו את ברכת השנה החדשה המסורתית ביום שישי בהודעת וידיאו, לאחר שהופעתם הרגילה בוטלה בכדי להימנע מהתקהלויות המונים בעוד המדינה נלחמת בגל שלישי של נגיף הקורונה.

זוהי אינה הפעם הראשונה שפולשים מפרים את ביטחון הארמון. בחודש מאי האחרון נעצר גבר יפני לאחר ששחה על פני החפיר של הארמון הקיסרי, כדי לעקוף את החומה החיצונית ולהיכנס לחלקים שמחוץ לתחום. בשנים עברו, גם יפנים וגם זרים נעצרו לאחר ששחו מעבר לחפיר, כולל בריטי שעשה זאת עירום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully