וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי האלימות כלפי מפגינים נגד נתניהו: כוח השיטור בנס ציונה יתוגבר פי 3

31.12.2020 / 17:10

העירייה ותחנת משטרת רחובות הכריזו על שיתוף פעולה, במסגרתו יורחבו באופן משמעותי כוחות השיטור בעיר, על רקע גילויי האלימות, ריסוס כתובות הנאצה וגם התחלואה הגוברת בעיר. "כך ניתן לפעול ביעילות לאבטחת המרחב הציבורי בעיר"

בווידאו: מעצר צעיר שחשוד ברצח אמו ברחובות/צילום: דוברות משטרת ישראל

עיריית נס ציונה ותחנת משטרת רחובות במרחב שפלה הכריזו היום (חמישי) על שיתוף פעולה, במסגרתו יגדילו באופן משמעותי את כוחות השיטור בעיר. ההחלטה מגיעה ברקע שורת גילויי אלימות ואירועי גרפיטי שהופיעו בעיר בשבועות האחרונים כלפי מפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, כמו גם לאור הצורך באכיפת ההגבלות שנועדו להתמודד עם התפשטות נגיף הקורונה.

הפרטים אושרו בפגישה בין ראש עיריית נס ציונה שמואל בוקסר ומפקד תחנת רחובות סנ"צ דודי מרון, שסיכמו לשתף פעולה ולהקצות תקציבים מיוחדים לצורך שילוש כוח השיטור המשולב בעיר. המהלך צפוי לצאת לדרך במהלך חודש ינואר.

כתובות נאצה על בתים בנס ציונה. הדגלים השחורים, אתר רשמי
המהלך צפוי לצאת לדרך במהלך חודש ינואר. כתובת נאצה בנס ציונה, החודש/אתר רשמי, הדגלים השחורים

האישור לתגבור הכוחות ניתן לאחר פגישה שהתקיימה עם מפקד התחנה, בה העלה ראש העיר את הצורך בשמירה על המרחב הציבורי וביטחון התושבים, כמו גם את הצורך להתמודד עם הקורונה ולהוריד את רמת התחלואה בעיר, שעל פי מודל הרמזור היא צהובה ובדרכה להפוך לכתומה.

המשטרה אישרה את תוספת התקנים ובהתאם לכך תקצה תוספת שוטרים, אליהם יצוותו פקחים מטעם העירייה בניידות שיטור משולב.

להחלטה קדמו שורת אירועי אלימות בעיר. בחודש שעבר רכב התפוצץ ועלה בלהבות ברחוב צה"ל בעיר. בבדיקת חבלני משטרה שהוזעקו לזירה עלה כי ככל הנראה מדובר בפיצוץ שנגרם ממטען חבלה. כמו כן, רימון הלם הושלך לפני כשבועיים לעבר בית בנס ציונה.

אירועי אלימות אחרים כוונו כלפי מפגינים המוחים נגד נתניהו. אלה התבטאו גם בריסוס כתובות נאצה. לפני כשלושה שבועות רוססו כתובות כאלה על ביתו של תושב העיר, שהניף דגל מחאה נגד נתניהו. על קיר הבית שבו נתלה הדגל נכתב "כאן גר סמאלן בוגד".

עוד בוואלה!

כתובות נאצה רוססו על ביתו של מוחה נגד נתניהו: "כאן גר סמאלן בוגד"

לכתבה המלאה
ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר לצד השוטרים. -, אתר רשמי
ראש עריית נס ציונה, שמואל בוקסר, לצד השוטרים, היום/אתר רשמי, -

ראש העיר אמר לאחר ההודעה על המהלך כי הוא "מודה למפקד התחנה דודי מרון על שיתוף הפעולה הפורה, ההכרה בצורך ובחשיבות של תגבור כוחות משטרה בעיר. היום צעדנו צעד משמעותי נוסף בקידום הרפורמה לחידוש פעילות השיטור המשולב בעיר, שבשנה וחצי האחרונות הוכיח את פעילותו". בוקסר הוסיף כי "לשיתוף הפעולה שסוכם תהיה השפעה דרמטית על מניעת הפצת נגיף הקורונה ועל איכות החיים, תחושת הביטחון והמוגנות האישית של כלל התושבים".

מפקד תחנת רחובות בירך גם הוא על התגבור. "אני שמח על הירתמות ראש העיר והרשות כולה. כדי לאכוף ולמנוע את הפצת נגיף הקורונה ולהבטיח את ביטחון התושבים נדרשת יחידה אורגנית אחת המשלבת את כוחות המשטרה עם כוחות השיטור המקומי בנס ציונה. כך ניתן לפעול ביעילות לאבטחת המרחב הציבורי בעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully