וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם את חפירה וסכין יפנית: כך תכנן החשוד מרחובות את רצח אמו

30.12.2020 / 18:41

מפרטים חדשים שהתפרסמו מחקירת המשטרה, עולה כי הצעיר עבד על תכניתו במשך זמן רב. השוטרים שחיפשו בדירה מצאו כלים שונים שמעידים על כוונותיו, וכן רישומים בהם פירט החשוד את שיטת הרצח ודרך היפטרות מהגופה

בווידאו: מעצר צעיר שחשוד ברצח אמו ברחובות/צילום: דוברות משטרת ישראל

הצהרת תובע הוגשה היום (רביעי) נגד הצעיר בן ה-21 החשוד ברצח אמו בת ה-50 ברחובות מוקדם יותר החודש. מפרטים חדשים מחקירת המשטרה עולה כי הוא תכנן את הרצח במשך זמן רב ואף הכין אמצעים שונים לביצועו, כגון את חפירה, מצית, פנס וסכין יפנית. בנוסף, נמצאו רישומים שונים שבהן מפורט תכנון המעשה, לרבות שיטת הרצח ודרך היפטרות מהגופה.

עוד עולה מהחקירה, כי המשטרה ענתה לקריאה של שכנים בבניין לאחר ששמעו צעקות מדירת המשפחה. בזמן שהגיעו השוטרים לבניין, התקבל דיווח נוסף במוקד הקורא לבטל את הקריאה, וזאת בשל פנייה של החשוד לשכניו בטענה כי מדובר במעשה קונדס של אחותו.

השוטרים שהגיעו התעקשו לבדוק בכל זאת את זירת האירוע, וכשהגיעו לקומה בה מתגוררת המשפחה, נתקלו בצעיר, שעל בגדיו התגלו כתמי דם, ולדבריהם נראה מבולבל, והמשיך לטעון כי מדובר במעשה קונדס של אחותו וכי אין אף אחד בדירה. כשנכנסו לדירה גילו את גופת האם ועצרו את הבן בחשד לרצח.

הארכת מעצר | החשוד ברצח אמו ברחובות. השלום, ראשל״צ 12 בדצמבר 2020. ספיר לוי, ספיר לוי
החשוד ברצח אמו ברחובות בהארכת מעצרו/ספיר לוי, ספיר לוי

עו"ד בן מעוז, המייצג את החשוד, טען לאי-כשירות נפשית בדיון על הארכת מעצרו לפני כשבועיים ואמר כי "מדובר בחשוד בעל רקע פסיכיאטרי עשיר עוד מילדותו, הוא נוטל טיפול תרופתי באופן קבוע". הוא הוסיף כי "גם מתוכן הבדיקה עצמה ברור שהתגובה של החשוד למעשים ולאירוע לא תואמת את המציאות, אין אחריות וכשירות".

יום לאחר הרצח תיארו שכנים בבניין לוואלה! NEWS חלק ממה שהתרחש בליל הרצח. "זה היה ערב שבת, כולם היו בבניין בארוחות ערב ופתאום שמענו צעקות, צרחות", תיאר אחד השכנים. "ואז, הבן שלה הופיע, דפק על דלתות של שכנים צמודים ואמר שזה היה רק מעשה קונדס של אחותו שהשמיעה ברמקול צעקות, אז שלא נקרא למשטרה. ואז המשטרה הגיעה בכל זאת ומצאו את הנרצחת באמבטיה. אחרי שהבנו מה קרה הרבה ילדים בבניין פחדו ללכת לישון, וההורים שלהם עזבו בלילה והלכו לישון אצל משפחות".

עוד בוואלה!

מעצר החשוד ברצח אמו ברחובות הוארך: "תכנן את המעשה במשך חודשים"

לכתבה המלאה
זירת החשד לרצח ברוחות, אישה בת 50 נדקרה למוות, 12 דצמבר 2020. צ, צילום מסך
"דפק על דלתות השכנים ואמר שזה מעשה קונדס" ,זירת הרצח ברחובות/צילום מסך, צ

לדבריו של אותו שכן, בתה של האישה מתגוררת עמה בדירה, אך לא הייתה נוכחת בעת האירוע. "היא גרה בבניין תשע שנים, עם הבת שלה בכיתה י"א. הבן לדעתי בשנה-שנתיים האחרונות לא גר שם כבר", אמר. "הוא היה טוב במחשבים, כמו האקר קטן. תמיד אם למישהו בבניין היה תקלה במחשב הוא היה עוזר לו בחינם. הנרצחת הייתה אישה שקטה ומעולם לא היו איתה בעיות".

שכנה נוספת הוסיפה ותיארה את התחושות הקשות. "אני לא ישנתי כל הלילה. עדיין שומעת את הצעקות שלה. את הצרחות שלה. לא יכלתי לעזור לה. התקשרתי למשטרה, התחננתי שיגיעו, היא לא צעקה הצילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully